Predaj abonentiek SND prevýšil očakávania

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Foto: SND

BRATISLAVA 3. augusta (WBN/PR) – Tento rok zaznamenalo SND opäť rekordný záujem o kúpu Abonentných balíčkov.

Počet fanúšikov SND, ktorí budú pravidelne navštevovať činoherné, operné a baletné predstavenia sa opäť zvýšil o niekoľko desiatok a tržba z predaja Abonentiek na divadelnú sezónu 2015/2016 vzrástla o takmer desať tisíc EUR.

O ktoré z Abonentných balíčkov bol najväčší záujem?

Novinky činohry si v nasledujúcej sezóne nenechá ujsť najvyšší počet záujemcov: 371 divákov bude patriť medzi prvých, ktorí si bez čakania v rade pozrú nové činoherné tituly.

V prvej trojici sa tak ako minulý rok umiestnila ponuka Komediálneho balíčka (89) a Premiéry opery a baletu (74). Verdi a jeho nádherná hudba stále láka, preto aj abonentný balíček s jeho dielami nasleduje tesne za prvou trojicou spolu s Rozprávkovými tajomstvami. Je príjemné konštatovať, že rodičia so svojimi ratolesťami si čoraz častejšie nájdu cestu do SND.

Záujem zaznamenalo aj zaradenie „abonentnej novinky“ – balíčka „Trochu inak“ s moderátorkou Adelou Banášovou.

Celková tržba za predaj Abonentiek 2015/2016 je 78 740.- EUR, čo je o takmer 10 000.- EUR viac ako minulý rok, kedy tržba predstavovala 69 400.- EUR.

K bonusom pri kúpe abonentky patrila aj obsažná Ročenka 2015/2016 s podrobnými informáciami o premiérach a tvorivých tímoch ako aj o repertoári všetkých troch umeleckých súboroch SND.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie SND Slovenské národné divadlo