Pri práci z domu si 36 percent zamestnancov rado zdriemne, prieskum ukázal aj ďalšie výhody home officu

Frustrated, overworked freelancer working from home office
Novela má zabezpečiť pracujúcim z domu viac oddychu. Foto: ilustračné, Getty Images

Pri práci z domu si 36 percent zamestnancov rado zdriemne. Vyplýva to z globálneho prieskumu pre spoločnosť Kaspersky, ktorý bol zameraný na správanie sa zamestnancov malých a stredných podnikov. Výsledky prieskumu zaslal Michal Húska z PR spoločnosti Grayling.

Medzi ďalšie novinky, ktoré sa zamestnancom pozdávali, patrí zriadenie pracoviska vonku na záhrade či balkóne (27 percent) alebo sledovanie ponuky Netflixu (23 percent). Každý desiaty zamestnanec zasa pracuje z domu rád nahý.

Výhodou je aj pohodlné oblečenie

Väčšina respondentov (48 percent) taktiež profitovala z toho, že mohli pracovať v pohodlnom oblečení. 36 percent opýtaných zasa ocenilo, že sa môže zobudiť päť minút pred začiatkom práce.

Medzi ďalšie výhody, ktoré zamestnanci uprednostňujú pri práci z domu, patrí aj viac času na videohry (18 percent), donáškové obedy (16 percent) a menej sprchovania (8 percent).

Nezabúdajte na starostlivosť o digitálnu bezpečnosť

„Lockdown ukázal ľuďom, ktorí pracujú z domu, dve strany mince. Na jednej strane mali zamestnanci konečne šancu zabudnúť na nevýhody života vo veľkomeste a mohli pracovať v príjemnejšej atmosfére. Na strane druhej však čelili mnohým výzvam, zatiaľ čo sa snažili zostať produktívni, reorganizovali si pracovný priestor a vyvinuli nové návyky. Počas práce z domu je vaše súkromie vystavené väčšiemu riziku, a preto je nevyhnutné, aby ste pamätali na starostlivosť o svoju digitálnu bezpečnosť,“ upozornil generálny riaditeľ Kaspersky pre východnú Európu Miroslav Kořen.

Kaspersky

…je globálna kyberbezpečnostná spoločnosť založená v roku 1997. Poskytuje odborné znalosti v oblasti dlhodobej analýzy hrozieb, expertízu v oblasti bezpečnosti či služby zamerané na ochranu podnikov, kritických infraštruktúr, štátnych či vládnych inštitúcií, ale aj bežných spotrebiteľov po celom svete.

Zdieľať Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom
Viac k osobe Michal HúskaMiroslav Kořen
Firmy a inštitúcie Grayling SlovakiaKaspersky