ŠKODA vyzýva a motivuje: Nechajte auto doma!

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Skoda auto slovensko_den bez aut.jpg
ŠKODA AUTO Slovensko

BRATISLAVA 21. septembra 2017 (WBN/PR) – Spoločnosť ŠKODA AUTO Slovensko sa tretíkrát zapojila do iniciatívy Európsky týždeň mobility. Zamestnanci spoločnosti aj tento rok vymenili svoje automobily za bicykle a vyrazili na dvoch kolesách. Spoločne tak vyjadrili podporu iniciatíve za trvalo udržateľnú mobilitu v mestách. Slovenským motoristom zároveň vyslali motivačnú výzvu, aby počas Dňa bez áut, ktorý každoročne pripadá na 22. september, využili alternatívnu formu dopravy. Kto sa zapojí, môže vyhrať ŠKODA bicykel.

Automobil vymenili za bicykel. Zamestnanci spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko, importéra dlhoročne najpredávanejších automobilov na slovenskom trhu, sa už tretí rok za sebou zapojili do iniciatívy Európsky týždeň mobility (16. – 22. septembra 2017) a vyrazili na bicykloch. Podporili tak myšlienku udržateľnej mestskej mobility a alternatívnych spôsobov dopravy. Zároveň vyzývajú slovenských motoristov: „Podporte Európsky týždeň mobility, nechajte auto doma a vyhrajte ŠKODA bicykel!“ Podmienkou je, aby sa motoristi odfotili v MHD alebo na bicykli a zavesili svoju fotografiu na facebook stránku spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko. Jedného z nich spoločnosť hneď v piatok o 14-tej hodine vyžrebuje a odmení atraktívnym ŠKODA bicyklom.

 „Iniciatívu aktívne podporujeme aj z pohľadu zodpovednosti za rozvoj udržateľnej mobility na Slovensku, keďže viac ako 650 000 slovenských motoristov jazdí na aute značky ŠKODA. Rovnako ako iniciatíva Európsky týždeň mobility aj ŠKODA sa zhoduje na myšlienke, že automobily budúcnosti musia byť čistejšie. Naša automobilka tento rok predstavila štúdiu svojho prvého elektromobilu ŠKODA VISION E, ktorá ukazuje ekologickú budúcnosť značky ŠKODA,“  hovorí Ing. Marek Růžička, konateľ spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko.

Hlavnou témou Európskeho týždňa mobility je každoročne multimodalita dopravy, ktorá poukazuje na možnosť kombinovania rôznych druhov dopravy v meste. Tento rok sa kampaň zameriava na propagáciu čistej, zdieľanej a intelignetnej mobility. Jednou z čistých foriem dopravy je aj jazda na bicykli, ku ktorej má ŠKODA veľmi blízko. Pred vyše 120 rokmi začala značka ŠKODA svoju úspešnú históriu práve výrobou bicyklov.

Európsky týždeň mobility (ETM) sa koná každý rok v septembri s cieľom motivovať samosprávy k zavedeniu a podpore udržateľnej mestskej mobility. Témou kampane Európskeho týždňa mobility 2017 je Čistá, zdieľaná a inteligentná mobilita.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie Škoda Auto