Slováci zabojujú o turistov, spot uvidia milióny ľudí

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Nadrz slovensko tatry zdiar
Foto: ilustračné, SITA/Rastislav Ovšonka

BRATISLAVA 12. mája (WEBNOVINY) – Slovenská agentúra pre cestovný ruch (SACR) zabojuje o dovolenkárov letnou reklamnou kampaňou. Turistov osloví televíznym spotom na TV Eurosport, ktorý bude vysielaný v lukratívnych časoch spolu s prenosmi najsledovanejších športových podujatí.

Kampaň doplnia rozhlasové spoty v slovenských i českých rádiách a online reklama. Ako uviedla generálna riaditeľka SACR Marta Kučerová, kampaň na Eurosporte sa osvedčila už v minulosti. „V predchádzajúcom roku videlo spoty SACR viac ako 100 miliónov divákov v 53 krajinách sveta,“ uviedla Kučerová.

Spot bude nasadený aj počas športových súťaží

Eurosport ponúka globálne pokrytie a navyše aj pridanú hodnotu v podobe atraktívneho mediálneho priestoru počas priamych prenosov zo športových podujatí s vysokou sledovanosťou. Tento rok to bude napríklad Tour de France s Petrom Saganom či svetový seriál automobilových pretekov WTCC, ktoré v júni prídu aj na Slovensko.

Video: Minuloročná upútavka pre rekreáciu na Slovensku

Spot bude tiež nasadený počas tenisového turnaja French Open, automobilových pretekov 24 hodín Le Mans či ďalších atletických súťaží. V ČR aj na samotnom Slovensku zaznejú spoty v najpočúvanejších rádiách. Predpokladaný zásah je takmer milión poslucháčov denne.

V rámci online kampane, ktorá sa zameriava najmä na krajiny visegrádskej štvorky, zvolila SACR kombináciu vyhľadávača Google a videoportálu YouTube. Zatiaľ čo na YouTube bude nasadená videopozvánka na dovolenku na Slovensku, užívateľov Googlu bude oslovovať banerová a kontextová reklama, špeciálne pri vyhľadávaní tém ako hory, príroda, turistika, Slovensko, wellness, kúpele, akvaparky, gastro, podujatia, mestá a kultúra, Bratislava a Košice.

Zväz kritizuje štát za zlé podmienky pre podnikanie

SACR sa chce sústrediť aj na nemecky hovoriacu klientelu, keďže Nemci tvoria po Čechoch a Poliakoch tretiu najväčšiu skupinu návštevníkov Slovenska. Agentúra rozšíri svoje marketingové aktivity na najznámejší a najväčší nemecký rezervačný dovolenkový portál Ab-in-den-urlaub.de.

Ten okrem Nemecka úspešne pôsobí aj v Rakúsku a vo Švajčiarsku. Jeho užívatelia si môžu priamo rezervovať pobyt v slovenských hoteloch.

Slovenské hotely zaznamenali vlani výrazný prepad v počte zahraničných aj domácich návštevníkov, SACR však v marci poukázala na to, že turisti u nás zostávajú dlhšie a minú viac peňazí.

Zväz cestovného ruchu kritizuje štát za nepriaznivé podmienky pre podnikanie a nedostatočnú propagáciu. V rebríčku konkurencieschopnosti turizmu Svetového ekonomického fóra za rok 2014 sa Slovensko prepadlo o sedem miest na 61. miesto zo 141 hodnotených krajín.

Ďalšie k téme

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať