Slovenská káva EBENICA patrí medzi európsku špičku

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Bez názvu
Foto: EBENICA

BRATISLAVA 5. februára (WBN/PR) – Pýtate sa ktorá káva? Spravte jednoduchý úkon, ktorý robíte dennodenne. Do najznámejšieho vyhľadávača Google napíšte slovo “káva”. Prvá značka kávy ktorú nájdete bude EBENICA. V renomovanom celosvetovom hodnotení kvality kávy- Coffee Review – získala značka EBENICA 90 bodov. V medzinárodných súťažiach znamená zisk 90 a viac bodov zisk zlatej medaily. EBENICA sa tak dostala do rebríčka TOP 10 európskych značiek káv. Navyše svojim hodnotením tromfla aj najznámejšie a najobľúbenejšie talianske značky kávy, na Slovensku považované za jedny z najkvalitnejších.Za značkou Ebenica nehľadajte žiadnu nadnárodnú spoločnosť, ani známe finančné skupiny. Majiteľmi sú dvaja Slováci s vášňou pre biznis s kávou. Ak sa chcete dozvedieť viac, tu je časť ich príbehu. Príbeh jedinečnosti, ktorý sa začal v roku 2009.

Bez názvu
Foto: EBENICA

Čo môže presvedčiť a motivovať dvoch tridsiatnikov, pôsobiacich v nadnárodných spoločnostiach na „lukratívnych“ miestach s perspektívnou kariérou pred sebou, aby totálne zmenili svoj život? Jeden pôsobil vo farmaceutickom biznise v oblastí financií druhý v rýchloobrátkovom biznise v oblasti komunikácie a PR. Napriek tomu sa obaja rozhodli vydať na neistú cestu budovania vlastných značiek a napĺňania svojich snov. V roku 2009 sa zoznámili, v 2010 sa stali partnermi a v 2011 sa z nich stali švagrovia. Zistili že majú spoločnú túžbu vybudovať niečo vlastné, dlhodobé a trvácne, založené na spoločných hodnotách. Tak vznikla idea vybudovať slovenskú rodinnú firmu pôsobiacu v oblasti kávy s názvom elicsire. Elixír v preklade znamená „niečo čo pôsobí blahodarne“.

Reprezentovať zahraničnú značku kávy nebolo to pravé. Naopak, vydali sa vlastnou cestou. Začali spolupracovať so slovenskými špecialistami v oblasti potravinárstva, dizajnu a marketingu. Výsledkom je jedinečné spojenie chutí, logo, obaly ako i samotné značky káv EBENICA, SIGNATURA a GURMÁNKA. Ambíciou spoločnosti elicsire je dodávať kávu zákazníkom do celej Európe a v budúcnosti snáď aj do celého sveta. Prvé úspechy dosiahla Ebenica, vlajková loď spoločnosti, doma. Okrem ocenenia „finalista Národnej ceny za dizajn“ postupne získava nových a nových zákazníkov po celom Slovensku. Naviac prvé pozitívne ohlasy prichádzajú aj zo zahraničia. Ebenica tak bude v najbližších týždňoch dostupná aj v ďalších krajinách.

Obrazom: Slovenská káva EBENICA

Slovenská káva EBENICA
Foto: EBENICA

Slovenská káva EBENICA
Foto: EBENICA
Slovenská káva EBENICA
Foto: EBENICA
Slovenská káva EBENICA
Foto: EBENICA
Slovenská káva EBENICA
Foto: EBENICA

Po dvoch rokoch od uvedenia na trh sa na jeseň 2012 rozhodli skúsiť porovnať svoju kávu so svetom. S malou dušičkou a veľkým očakávaním zaslali vzorky káv na testovanie do USA k jednému z najrenomovanejších hodnotiteľov kvality kávy na svete – Coffee Review. Výsledky prišli začiatkom roku 2013. V pozitívnom zmysle šokovali aj samých majiteľov. 90 bodov pre každú z troch hodnotených káv bolo nad očakávanie. Hlavne keď zvážite, že v medzinárodných súťažiach dosiahlo najlepšie slovenské víno doteraz najviac 89 bodov. O to viac radosti tento výsledok spôsobil. Týmto hodnotením sa kávy Ebenica dostali do TOP 10 európskych značiek káv v kategórii espresso. Predbehli aj známe talianske značky káv a dostali sa medzi spoločnosti výrobcov ako napr. Soyuz Coffee Roasting, ktorý je dvorným dodávateľom kávy ruskému prezidentovi a vláde do Kremľa.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať