Slovenská pošta hlási zvýšený počet zamestnancov s COVID-19, môže sa to prejaviť v chode prevádzok

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Slovenská pošta
Foto: ilustračné, SITA/Marko Erd

Slovenská pošta v posledných dňoch zaznamenáva nárast počtu zamestnancov pozitívne testovaných na ochorenie COVID-19, alebo tých, ktorí musia zostať v izolácii. Táto skutočnosť ovplyvňuje aj prevádzku pôšt a logistiku Slovenskej pošty, čo sa môže prejaviť v obmedzeniach hodín pre verejnosť, ako aj pri doručovaní zásielok.

V tlačovej správe o tom informovala vedúca odboru komunikácie a marketingu pošty Jana Lukáčová.

Pošta sa snaží nahradiť výpadok pracovníkov

Pošta uisťuje, že využíva všetky alternatívy a robí všetko preto, aby výpadok pracovníkov nahradila a zabezpečila čo najplynulejší priebeh predvianočnej prevádzky.

„Predvianočné obdobie prináša už tradične zvýšený záujem o poštové služby, či už posielanie listových zásielok, alebo balíkov. Slovenská pošta prijme denne viac ako milión listových zásielok a viac ako 120-tisíc balíkov,” zdôraznila Slovenská pošta.

Vplyv na nárast počtu zásielok má hlavne nákup cez internet, posielanie darčekov prostredníctvom pošty, ale aj stále pretrvávajúca tradícia zasielania vianočných pozdravov.

Vyplácanie sociálnych dávok a dôchodkov

Od štvrtka 17. decembra do stredy 23. decembra počas predvianočnej prevádzky vyplatí Slovenská pošta viac ako 254-tisíc sociálnych dávok a dôchodkov.

„Obraciame sa preto na klientov, aby nielen dodržiavali všetky hygienické opatrenia, ale aby v komunikácii s pracovníkmi pošty, ktorí sú už dlhé mesiace v prvej línii boja s nákazou, zachovávali slušnosť, ľudskosť a pochopenie,” podotkla pošta.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Viac k osobe Jana Lukáčová
Firmy a inštitúcie Slovenská pošta