Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
Teamwork concept, business team working together
1
Otvoriť Foto TU
Otvoriť galériu
Thinkstock

Slovenský Pygmalios vstupuje na rakúsky trh

BRATISLAVA 7. júla 2017 (WBN/PR) – Technologická firma Pygmalios oficiálne vstúpila na rakúsky trh. Zástupcovia spoločnosti sa zúčastnili na prestížnom odbornom podujatí LOC Retail Innovation Congress 2017, kde prezentovali prvú reálnu inštaláciu in-store monitoringu v obchodnej zóne Parndorf. Rakúski a nemeckí retaileri prejavili o technológie a analytiku veľký záujem.

Pygmalios sa stal partnerom spoločnosti LOC Place, ktorá sa zaoberá digitalizáciou fyzických obchodných priestorov. Združuje spoločnosti špecializujúce sa na indoor lokalizáciu, teda monitoringom pohybu v uzatvorených priestoroch. V rôznych nákupných centrách, outletoch a zónach, akou je napríklad Parndorf, realizujú funkčné ukážkové inštalácie technológií, ktoré si prípadní záujemci o ne môžu pozrieť naživo. LOC Place svojím spôsobom testuje technológie tak, aby klientom – retailerom ponúkla presne tie, ktoré sú vhodné pre daný sektor maloobchodu. Z pohľadu komplexnosti a použitých technológií má Pygmalios medzi partnermi LOC Place exkluzivitu pre retail. Môže sa tiež pochváliť prvou živou inštaláciou v Rakúsku v dizajnovej vinotéke Leo Hillinger (Weingut Hillinger Shop). Leo Hillinger je špičkové vinárstvo, ktoré ma vlastnú sieť niekoľkých vinoték v Rakúsku a Nemecku.

LOC Place sa zaoberá aj organizáciou odborných podujatí a seminárov. Na nedávnom LOC Retail Innovation Congress 2017 sa zúčastnilo viac ako 80 špičiek nemeckého a rakúskeho retailu a súvisiacich služieb. Konferencia bola rozdelená do dvoch blokov. V prvom, teoretickom, prebehli prednášky a v ďalšom, praktickom bloku, skupiny záujemcov navštívili konkrétne prevádzky s inštaláciami. „Z rozhovorov s potenciálnymi klientmi vyplynulo, že považujú za potrebné implementovať technológie pokročilej in-store analytiky a zberu dát. V ostrom konkurenčnom prostredí kamenných prevádzok a e-commerce si uvedomujú reálny prínos merania a analýzy dát. Mnohí na konferenciu prišli vybrať konkrétne riešenia,“ uviedol Milan Novota, generálny manažér firmy Pygmalios, s.r.o., ktorý počas Retail Innovation Congress 2017 prezentoval skúsenosti s monitoringom fyzického pohybu návštevníkov a meraním kľúčových dát.

Partnerstvo s LOC Place a účasť na konferencii vytvorili základ pre spoluprácu s veľkými hráčmi. O technológie a analytiku vyvinuté na Slovensku prejavili vážny záujem nadnárodné siete s módou, tovarom pre domácich majstrov aj reťazce s prevahou predaja potravín. Pygmalios tak spravil prvé kroky pri expanzii na nemecky hovoriace trhy.

K téme

Pygmalios v roku 2017 pomohol klientom zvýšiť tržby o 6 % Sieť dm drogerie markt používa in-store analytiku od Pygmalios

Neprehliadnite

Prokurátor Kováčik odmieta podozrenia voči svojej osobe, vraj ide iba o účelovú diskreditáciu Foto: Ministerka Matečná prišla do parlamentu na bicykli, propagovala ekologickú dopravu Voľby by vyhral Smer-SD pred progresívcami, SNS a Matovičovo OĽaNO majú rovnakú podporu Minister Kamenický trvá na vyššej dani na cigarety, je ochotný rokovať s Dankom a návrh zmierniť Europoslanci budú hlasovať o zložení Európskej komisie, vypočujú aj Šefčoviča Na zmenu zdravotnej poisťovne ostávajú necelé 2 týždne!

Témy

Bezplatný email raz týždenne s novinkami z Webnoviny.sk:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov

Aktuálne témy

Copyright © SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu.

X