Smer valcuje reklamu na internete, za týždeň investoval viac ako ostatné strany dokopy

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Peter Pellegrini
Premiér a podpredseda strany Smer-sociálna demokracia Peter Pellegrini. Foto: archívne, SITA/Branislav Bibel.

Strana Smer – sociálna demokracia investovala za posledný týždeň do reklamy na Facebooku, Instagrame, YouTube a Google 61-tisíc eur. Na reklamu na internete tak vynaložila viac eur než všetky ostatné politické strany spolu.

Informáciu zverejnila na svojom profile na sociálnej sieti organizácia Transparency International Slovensko (TIS). Informácia podľa organizácie vyplýva z transparentných účtov politických strán, ktoré svoje výdavky účtujú každodenne.

TIS uvádza, že za posledný týždeň minul Smer na online reklamu viac peňazí než za uplynulých šesť týždňov spolu. Po Smere minuli najviac peňazí na internetovú reklamu koalícia PS/Spolu, Vlasť a Dobrá voľba. Podľa grafu zverejneného v statuse sa výdavky každej z uvedených strán pohybujú približne na úrovni 10-tisíc eur.

TIS je nezisková mimovládna organizácia založená v roku 1998 so sídlom v Bratislave. Patrí k celosvetovému protikorupčnému hnutiu Transparency International s pobočkami vo viac než sto krajinách sveta.

V prípade, ak sa vám nezobrazil zdieľaný obsah nad týmto textom kliknite sem

Ďalšie k téme

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie Dobrá voľbaPS Progresívne SlovenskoSMER-SDSPOLU – občianska demokraciaVlasť - Harabinova politická strana