Spoločnosť Tipos uzatvorila zmluvy za milióny eur, cenu pritom zrazili výrazne nadol

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Tipos
Foto: ilustračné, SITA/Gabriel Kuchta.

Národná lotériová spoločnosť Tipos uzatvorila zmluvu na poskytovanie služieb reklamnej a marketingovej agentúry a taktiež zmluvu k nákupu vysielacieho času. Celková hodnota bez dane oboch zmlúv predstavuje viac ako 5 miliónov eur. Najväčšiu časť, a to 3,949 milióna eur, tvoria marketingové služby. Pri tomto tendri bola pritom pôvodná predpokladaná celková hodnota zákazky 11,857 milióna eur bez dane.

Ako ďalej agentúru SITA informovala hovorkyňa spoločnosti Ivana Skokanová, zmluvu na poskytovanie služieb reklamnej a marketingovej agentúry uzatvorili na základe výsledkov verejného obstarávania vyhláseného ešte v novembri 2019.

„Vzhľadom na to, že spoločnosť Tipos, národná lotériová spoločnosť, poskytuje rozsiahlu ponuku produktov a služieb v konkurenčnom prostredí, využíva na ich propagáciu aj rozsiahlu paletu reklamných a marketingových služieb,“ uviedla Skokanová.

Agentúra pokryje široké spektrum aktivít

Vysúťažená reklamná agentúra, M Kreo, s.r.o., tak bude v rámci spolupráce so spoločnosťou Tipos pokrývať široké spektrum aktivít.

Napríklad tvorbu a produkciu reklamných spotov, návrhy kreatívnych konceptov a produkciu reklamných kampaní pre všetky media typy, tvorbu komunikačnej stratégie pre jednotlivé značky Tiposu, návrh dizajnu predajných miest, kreatívu POS materiálov a tiketov, ale napríklad aj služby v oblasti sociálnych médií, redizajn webov a iné.

Rámcovú dohodu uzatvorili na štyri roky, pričom maximálny objem môže, ale nemusí spoločnosť Tipos podľa Skokanovej vyčerpať. „Víťazný uchádzač predložil ponuku, ktorá je o 66,7 percenta nižšia, ako bola predpokladaná hodnota zákazky,“ skonštatovala Skokanová.

Výhodné cenové podmienky

Čo sa týka zmluvy k nákupu vysielacieho času, ide o zmluvu na vysielanie reklamy na televíznych a rádiových kanáloch RTVS. Týka sa to reklamných spotov na číselné lotérie Loto či Eurojackpot, reklamných spotov na eTipos a spotov na všetky ostatné produkty spoločnosti Tipos ako aj sponzorských odkazov, vrátane vysielania informácie pre tipujúcich.

Je to teda relácia, ktorá tipujúcim každý deň prináša aktuálne informácie o vyžrebovaných číslach v lotériách firmy Tipos. Maximálny finančný objem v zmluve je podľa Skokanovej stanovený na zabezpečenie mediálneho priestoru na celý rok 2021.

„Zmluva nás nezaväzuje ho v takom objeme aj objednať. Podarilo sa nám vyrokovať veľmi výhodné cenové podmienky, a to aj napriek mediálnej inflácii na televíznom trhu. Ceny sme teda oproti minulým rokom významne znížili, a to dokonca aj v porovnaní s cenami, ktoré sa nám podarilo vyrokovať v priebehu roka 2020,“ dodala Skokanová.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Viac k osobe Ivana Skokanová
Firmy a inštitúcie Tipos