Tesco uvádza na trh Clubcard kreditnú kartu Premium

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Bez názvu
Foto: Tesco Stores SR, a.s.

BRATISLAVA 26. septembra (WBN/PR) – Tesco v spolupráci so spoločnosťou Home Credit Slovakia uviedla na trh Clubcard kreditnú kartu Premium, vďaka ktorej môžu zákazníci zbierať body Clubcard nie len v obchodoch Tesco, ale i u partnerov siete Premium.

Novinkou je zbieranie bodov v predajniach združených do partnerskej siete Premium. V rámci nej zákazníci získajú až desať bodov Clubcard za každé jedno zaplatené euro,“ vysvetľuje Markéta Koptišová Mocová, manažérka Tesco Finančných Služieb pre Českú a Slovenskú republiku. Prehľad partnerov siete Premium uvádza spoločnosť Tesco Stores SR, a.s. na svojich webových stránkach v sekcii Finančné služby.

Samotné zbieranie bodov v rámci obchodov Tesco prostredníctvom Clubcard kreditnej karty zostáva rovnaké – za každé zaplatené euro získavajú zákazníci dva body. Spoločnosť Tesco Stores SR, a.s. získané body každý štvrťrok prepočítava na Clubcard poukážky, ktoré následne rozosiela zákazníkom. Za tieto poukážky možno v obchodoch Tesco bežne nakupovať.

Rýchle zbieranie bodov mimo obchodov Tesco možno využiť len s novou Clubcard kreditnou kartou Premium, ktorá je bezkontaktná, embosovaná a samozrejme ponúka základnú funkciu kreditnej karty – možnosť okamžitého nákupu bez nutnosti čerpania vlastných prostriedkov s bezúročným obdobím až 51 dní. Navyše, možno vybaviť prvý nákup v predajni alebo čerpacej stanici Tesco s novou Premium kartou nad 100 eur s nulovým úrokom. Kartu možno poistiť proti zneužitiu a pre prípad neschopnosti splácať.

Záujem o zbieranie bodov Clubcard je jednoznačný. Spoločnosť Tesco Stores SR, a.s. v súčasnosti eviduje cez 1,2 milióna aktívnych kariet Clubcard, na ktoré môže zbierať body hneď viacero osôb.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie Tesco