Twitter sa ospravedlnil klientom za únik osobných údajov, problém sa im už podarilo vyriešiť

Global communication network concept. Worldwide business. Diversity.
Foto: ilustračné, Getty images

Twitter informoval svojich obchodných klientov o úniku osobných údajov. V e-maile uviedol, že niekto iný „mohol“ mať prístup k dátam, akými sú e-mailové adresy, telefónne čísla a štyri posledné číslice z čísla kreditnej karty klientov. Technologická spoločnosť dodala, že nemá žiaden dôkaz o ohrození fakturačných údajov.

Problém spoločnosť už vyriešila

Incident sa týka klientov, ktorí využívajú reklamné a analytické platformy Twitteru. Presný počet poškodených nie je známy. Zástupcovia spoločnosti potvrdili, že o prípade sa dozvedeli 20. mája a problém už vyriešili.

„Je nám veľmi ľúto, čo sa stalo. Uvedomujeme si a oceňujeme dôveru, ktorú do nás vkladáte a sme odhodlaní získavať ju každý deň,“ napísali.

Únik údajov sa nestal po prvý raz

BBC dodáva, že „neobchodných používateľov“ sociálnej a mikroblogovacej siete sa prípad zrejme netýka.

Nie je to po prvý raz, čo sa Twitter musel vysporiadať s podobnou situáciou. V roku 2018 požiadal používateľov o zmenu ich hesiel, a to v dôsledku interného úniku.

Zdieľať Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom
Firmy a inštitúcie Twitter