Unibail-Rodamco prinesie do nákupných centier Pokémon GO

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Aupark
Foto: Aupark Bratislava

BRATISLAVA 13. januára 2017 (WBN/PR) – Spoločnosť Unibail-Rodamco rozmiestni do svojich centier v Európe ešte túto zimu až 1 000 PokéStopov a Gymov. Týka sa to aj Auparku Bratislava, ktorý je súčasťou spoločnosti Unibail-Rodamco Group.

Stane sa tak vďaka partnerstvu so softvérovým vývojárom a predajcom Niantic, Inc., ktoré uzatvára v spolupráci s nadnárodnou spoločnosťou The Pokémon Company International. Vďaka tomuto jedinečnému partnerstvu spoločnosť Unibail-Rodamco opäť zvýrazňuje jedinečnosť svojich nákupných centier. Vôbec po prvýkrát totiž nákupné centrá v Európe poskytnú zázemie tejto široko obľúbenej hre Pokémon GO a svojim návštevníkom vďaka využitiu rozšírenej reality prinesú úplne nový druh zážitkov, presahujúci bežné skúsenosti s nakupovaním.

„Uzavreli sme historicky unikátne partnerstvo so spoločnosťou Niantic a spoločne pracujeme na tom, aby sme našim návštevníkom spestrili zážitky v našich centrách vďaka inovatívnym hrám založeným na rozšírenej realite,“ vysvetľuje Jean-Marie Tritant, Chief Operating Officer v Unibail-Rodamco. „V roku 2014 sme spolupracovali so spoločnosťou Niantic na hre Ingress a jej spustení v našich centrách. Išlo o prvú multiplayerovú mobilnú hru založenú na rozšírenej realite. Pokémon GO je ďalším príkladom prístupu spoločnosti Unibail-Rodamco k inovatívnym technológiám využitým na spestrenie služieb poskytovaných zákazníkom a vytvorenie sociálnych centier, v rámci ktorých sa ľudia môžu stretávať a zoznamovať.”

„Pokémon GO sme vytvorili, aby sme motivovali hráčov k fyzickému pohybu, interakcii s inými hráčmi a objavovaniu sveta okolo nich. Partnerstvo s Unibail-Rodamco zároveň poskytuje skvelý spôsob ako hráčov udržať v teple počas hry v týchto zimných mesiacoch ,“ vraví John Hanke, Chief Executive Officer, Niantic, Inc. „Každé európske nákupné centrum poskytne návštevníkom celý rad PokéStopov a Gymov pre cvičiteľov a ich priateľov, aby mohli spoločne vo veselej nálade tráviť čas v sociálnom prostredí.“

„Rok 2016 bol pre Pokémon neuveriteľne úspešný, a preto máme obrovskú radosť, že môžeme spolupracovať s takýmto partnerom a vytvoriť nové príležitosti na to, aby zažili hráči kopec zábavy pri chytaní Pokémonov vo špičkových nákupných centrách,“ povedal Gaku Susai, VP London Operations, The Pokémon Company International.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie Aupark Bratislava