Značka ŠKODA naďalej lídrom slovenského automobilového trhu

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Bez názvu
Foto: ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o.

BRATISLAVA 9. novembra (WBN/PR) – Značka ŠKODA opätovne potvrdila svoju pozíciu automobilového lídra na slovenskom trhu, keď v októbri dosiahla v kategórii M1 22,56 % podiel s počtom 1 082 predaných automobilov. Od začiatku roka 2012 pritom značka ŠKODA predala na Slovensku celkovo 13 111 automobilov. Najžiadanejším modelom v októbri sa stala ŠKODA Fabia.

Úspechy ŠKODA AUTO Slovensko sa dostavujú nielen v mesačných výsledkoch predaja, ale aj v medziročných porovnaniach. Od začiatku roka 2012 predala spoločnosť viac než 13 tisíc vozidiel z kategórie M1. V porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka ide o nárast o viac než 15 % (1 968 automobilov). ŠKODA AUTO Slovensko dosiahla v októbri s počtom 1 082 predaných automobilov trhový podiel 22,56 %.

Najobľúbenejším vozidlom sa stala ŠKODA Fabia (380 kusov; hatchback 218 kusov + combi 162 kusov). V tesnom závese si popularitu drží aj model Octavia (365 kusov; sedan 200 kusov + combi 165 kusov). Darilo sa tiež modelom Yeti (80 kusov) a Roomster (75 predaných vozidiel).

Model

Počet predaných ks

Citigo

21

Fabia

218

Fabia Combi

162

Octavia Tour

98

Octavia Tour Combi

17

Octavia

200

Octavia Combi

165

Superb

19

Superb Combi

22

Yeti

80

 Roomster

 75

 Rapid

 5

Spolu (M1)

1 082

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie Škoda Auto