Valentínske nakupovanie s láskou

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Logo Eurovea
Logo Eurovea

BRATISLAVA 17. februára (WBN/PR) – A je po Valentínovi, sviatku všetkých zaľúbených. Tento sviatok je už tradične spojený s vymýšľaním a hľadaním darčekov, ktoré by potešili našich najmilších. Práve im chceme takto prejaviť lásku a náklonnosť. Lásku a pomoc však potrebujú nielen ľudia z nášho bezprostredného okolia. Preto sa nákupné centrum EUROVEA rozhodlo pri organizovaní tohtoročného valentínskeho sviatku dať nakupovaniu nový rozmer.

Tento rok mali všetci návštevníci možnosť „nakupovať s láskou“. Okrem toho, že bolo pre zaľúbených či lásku hľadajúcich, v nákupnom centre pripravených množstvo atrakcií a zliav, samotní nakupujúci mali možnosť podporiť dobrú vec. Nákupné centrum EUROVEA sa totiž rozhodlo, že vďaka nákupom návštevníkov, zrealizovaných počas valentínskeho eventu, daruje 1 000 € tým, ktorí to skutočne potrebujú. Finančné prostriedky získané z nákupov s láskou poputujú na podporu Linky detskej istoty.

Linka detskej istoty je prvou telefonickou linkou, ktorá sa špecializuje na problematiku detí a mládeže v Slovenskej republike. Svoje služby poskytuje od roku 1996 a ako jediná pracuje v nepretržitej prevádzke vrátane víkendov a sviatkov. Je bezplatná, anonymná a odborne garantovaná. Jej hlavným cieľom je možnosť okamžitého telefonického kontaktu dieťaťa pri potrebe komunikácie alebo konkrétnej pomoci v krízovej alebo stresujúcej situácii. Linka detskej istoty prevádzkuje dve telefónne čísla sociálneho charakteru – Linka pre deti a mládež a Linka pre nezvestné deti.

Nákupom darčeku teda návštevníci EUROVEA urobili radosť nielen svojim najbližším, ale pomohli tak aj dobrej veci. A okrem toho sa mohli aj príjemne zabaviť. Pre návštevníkov bol počas valentínskych dní pripravený zaujímavý program, spevácke vystúpenia, dobrá hudba a rôzne súťaže. Po nákupnom centre sa pohybovali mladí umelci oblečení do kostýmov známych romantických filmových hrdinov, ktorí pozývali na nákupy s láskou. A tým váhavejším mladí herci aj radi pomohli či poradili vybrať ten správny valentínsky darček pre ich srdce najbližších.

Nákupné centrum Eurovea je nákupná pasáž, ktorá je súčasťou mestskej štvrte Eurovea, nachádzajúcej sa v blízkosti historického centra Bratislavy. Na 230 000 m2 sa okrem nákupnej pasáže nachádzajú aj kancelárie, byty či hotel Sheraton. Euroveu začali stavať medzi mostom Apollo a Starým mostom v roku 2006, stavbu realizovala spoločnosť Ballymore Group. Nákupná pasáž Eurovea sa rozprestiera na priestore s rozlohou 60 000 m˛, nachádzajú sa tu obchody značiek ako Alain Delon, Pietro Filipi, Marks & Spencer, Alo Diamonds, Mango, Motivi, Peek &Cloppenburg, Next, Guess a mnohé iné. Eurovea bola otvorená 26.marca 2010.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Viac k osobe Alain Delon
Firmy a inštitúcie Eurovea