Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
Foto aaa auto international.jpg
1
Otvoriť Foto TU
Otvoriť galériu
Foto: AAA AUTO

Vďaka umelej inteligencii sa zákazníci dostanú k autu svojich snov rýchlejšie

BRATISLAVA 17. mája 2018 (WBN/PR) – AuresLab prichádza s ďalšou inováciou – prevozy áut do centier AAA AUTO organizuje aplikácia.

V Žiline majú radi čierne Octavie, banskobystrickí zákazníci sa zaujímajú o hatchbacky s motorom 2.0 TDI a SUV sa predá skôr v Bratislave ako v Liptovskom Mikuláši. Vyplýva to z prvých dát úplne novej aplikácie, ktorú pre potreby autocentier AAA AUTO vyvinulo inovačné laboratórium AuresLab v čele so Stanislavom Gálikom. Aplikácia Stock Allocation, ktorá nemám v Európe obdobu, mapuje nákupné správanie sa zákazníkov, ktorí si prichádzajú po ojazdené vozidlo alebo ho ponúkajú na predaj. Dokáže riadiť presun skladových zásob vozidiel tam, kde je o ne najväčší záujem a zaručuje tak optimálne rozdelenie áut podľa aktuálneho záujmu v mieste predaja. V praxi to znamená, že sieť autocentier AAA AUTO predá viac ako  50 % všetkých áut na úplne inej pobočke, ako ich vykúpi.

„Aplikácia neustále sleduje celý trh s jazdenkami, ktorý na Slovensku tvorí zhruba 500 000 inzerovaných áut ročne. Učí sa z neho a vytvára hypotézy, o čo a kde majú zákazníci najväčší záujem. Na to potom reagujeme rýchlymi prevozmi určitých značiek a typov vozidiel do miest, kde sa k nim ľudia čo najjednoduchšie dostanú,“ hovorí riaditeľ inovačného centra AuresLab siete autocentier AAA AUTO Stanislav Gálik. „Keď napríklad v Liptovskom Mikuláši po zime vykúpime 10 vozidiel typu SUV, je veľmi nepravdepodobné, že by sme ich na rovnakom mieste aj predali. Aplikácia nám okamžite ponúkne miesto, kde by ľudia mali v rovnakej dobe o SUV záujem. Aplikácia je v prevádzke druhý mesiac a už teraz vidíme, že zákazníci vnímajú lepšiu ponuku na všetkých 14 pobočkách,“ približuje Gálik.

Slovenskí zákazníci sú podľa Gálika čím ďalej náročnejší a na ich rastúce nároky je potrebné rýchlo reagovať. „Zákazník si tak môže byť istý, že si v blízkosti svojho bydliska vyskúša vozidlo, po ktorom túži. Nečaká, kým ho privezú z inej pobočky. Aplikácia má zásadný dopad na efektivitu v rámci riadenia skladov,“ dopĺňa Gálik.

Podľa analytika spoločnosti Cyrrus Lukáša Kovandu bude robotizácia prenikať do rôznych odvetví priemyslu stále razantnejšie. Firmy vďaka nej zvýšia produktivitu a efektivitu a udržia si konkurencieschopnosť jednak v rámci lokálneho, ako aj svetového trhu. „Čím viac sa v niektorých odvetviach, medzi ktoré automobilový priemysel patrí, spoľahneme na prácu robotov, tým konkurencieschopnejší budeme,“ pripomína Kovanda.

Odporúčané články

AAA AUTO prekonalo historický rekord, skupina vlani predala 83 000 áut Jazdenka ako praktický a výhodný darček pre celú rodinu

Neprehliadnite

Muž s krvácaním do mozgu čakal na sanitku hodinu a pol, ale operačné stredisko vraj postupovalo správne Aktualizované: Muž sa na Václavskom námestí v Prahe polial horľavinou a následne podpálil (video + foto) Slovenská akadémia vied podporuje stanoviská univerzít v otázke Dankovej „rigorózky“ Vedenie Slovana Bratislava zareagovalo na informácie o údajnom predaji klubu Slovenské domácnosti sa musia pripraviť na zmeny vo vyúčtovaní spotreby plynu, posúvajú sa aj platby V Moskve zatkli modelku, ktorá údajne má informácie o prepojení Trumpa a Putina Video: Chára sa pobil a bol hviezdou zápasu NHL. Cehlárik asistoval a Černákova Tampa prehrala Štefan Harabin je ďalším oficiálnym kandidátom na prezidenta a chce vo voľbách zvíťaziť
string(309) ", , , "

Témy

Bezplatný email raz týždenne s novinkami z Webnoviny.sk:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov

Z kategórie Aktuálne správy

Aktuálne témy

Odporúčame

Copyright © SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu.