Vedenie KHL chce Slovan udržať, hľadajú sa riešenia

Slovan zmazal dvojgólové manko, ale žolíkov neporazil
Hráči Slovana Bratislava sa lúčia so svojimi fanúšikmi po poslednom zápase v tejto sezóne KHL, v ktorom prehrali s Jokeritom Helsinki 2:3 po predĺžení. Bratislava, 24. február 2015. Foto: SITA/Ján Slovák

BRATISLAVA 26. marca (WEBNOVINY) – Funkcionári hokejového Slovana Bratislava odchádzali zo štvrtkových rokovaní s prezidentom Kontinentálnej hokejovej ligy (KHL) Dmitrijom Černyšenkom, viceprezidentom súťaže Georgijom Kobiľanským a marketingovým riaditeľom Sergejom Dobrochvalovom s dobrými pocitmi.

V Slovane sa stále nevzdali šance pokračovať v ruskej nadnárodnej súťaži. V tej súčasnej mal klub veľké finančné problémy a reálny bol aj návrat do slovenskej Tipsport extraligy, resp. prechod do rakúskej EBEL či najvyššej českej súťaže.

Nebolo to posledné rokovanie

V Moskve sa počas rokovaní zástupcovia Slovana a KHL zaoberali najmä otázkou ďalšieho pôsobenia a financovania klubu.

„Zo štvrtkového stretnutia mám veľmi dobrý pocit. Vedenie súťaže v zastúpení pána Černyšenka potvrdilo jednoznačný záujem o zotrvanie Slovana v súťaži aj v budúcej sezóne. Na rokovaní sme spoločne preberali aj otázku doplnenia súčasného rozpočtu klubu tak, aby sme mohli bez problémov pôsobiť v súťaži aj v ďalších ročníkoch. Nebolo to posledné stretnutie, v rokovaniach budeme v najbližších týždňoch pokračovať, s vedením súťaže zostávame v kontakte a vzájomne sa budeme informovať o ďalších krokoch,“ povedal pre klubový web podpredseda predstavenstva Slovana Juraj Široký ml., ktorý v Moskve rokoval v sprievode športového riaditeľa Oldřicha Štefla a výkonného riaditeľa pre KHL Alexeja Jaškina.

„Belasí“ uvítajú zmeny v marketingovej politike

Slovanu by pri financovaní nasledujúcej sezóny v KHL mohli pomôcť avizované zmeny v marketingovej politike súťaže, keďže príjmy klubu pochádzajú od pomerne širokého spektra reklamných partnerov.

„Už v budúcej sezóne sa očakáva uvoľnenie niektorých exkluzívnych produktových kategórií, v ktorých doteraz kluby KHL nesmeli mať reálne reklamné partnerstvá. HC Slovan Bratislava považuje všetky uvedené informácie v tejto chvíli za dostačujúce. V prípade ďalšieho posunu v rokovaniach budeme o nových okolnostiach opäť informovať na klubovom webe a oficiálnych klubových profiloch na sociálnych sieťach,“ uvádza sa v komuniké.

Ďalšie k téme

Zdieľať Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom
Viac k osobe Juraj Široký
Firmy a inštitúcie HC Slovan Bratislava