Vedenie KHL chce Slovan udržať, hľadajú sa riešenia

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Slovan zmazal dvojgólové manko, ale žolíkov neporazil
Hráči Slovana Bratislava sa lúčia so svojimi fanúšikmi po poslednom zápase v tejto sezóne KHL, v ktorom prehrali s Jokeritom Helsinki 2:3 po predĺžení. Bratislava, 24. február 2015. Foto: SITA/Ján Slovák

BRATISLAVA 26. marca (WEBNOVINY) – Funkcionári hokejového Slovana Bratislava odchádzali zo štvrtkových rokovaní s prezidentom Kontinentálnej hokejovej ligy (KHL) Dmitrijom Černyšenkom, viceprezidentom súťaže Georgijom Kobiľanským a marketingovým riaditeľom Sergejom Dobrochvalovom s dobrými pocitmi.

V Slovane sa stále nevzdali šance pokračovať v ruskej nadnárodnej súťaži. V tej súčasnej mal klub veľké finančné problémy a reálny bol aj návrat do slovenskej Tipsport extraligy, resp. prechod do rakúskej EBEL či najvyššej českej súťaže.

Nebolo to posledné rokovanie

V Moskve sa počas rokovaní zástupcovia Slovana a KHL zaoberali najmä otázkou ďalšieho pôsobenia a financovania klubu.

„Zo štvrtkového stretnutia mám veľmi dobrý pocit. Vedenie súťaže v zastúpení pána Černyšenka potvrdilo jednoznačný záujem o zotrvanie Slovana v súťaži aj v budúcej sezóne. Na rokovaní sme spoločne preberali aj otázku doplnenia súčasného rozpočtu klubu tak, aby sme mohli bez problémov pôsobiť v súťaži aj v ďalších ročníkoch. Nebolo to posledné stretnutie, v rokovaniach budeme v najbližších týždňoch pokračovať, s vedením súťaže zostávame v kontakte a vzájomne sa budeme informovať o ďalších krokoch,“ povedal pre klubový web podpredseda predstavenstva Slovana Juraj Široký ml., ktorý v Moskve rokoval v sprievode športového riaditeľa Oldřicha Štefla a výkonného riaditeľa pre KHL Alexeja Jaškina.

„Belasí“ uvítajú zmeny v marketingovej politike

Slovanu by pri financovaní nasledujúcej sezóny v KHL mohli pomôcť avizované zmeny v marketingovej politike súťaže, keďže príjmy klubu pochádzajú od pomerne širokého spektra reklamných partnerov.

„Už v budúcej sezóne sa očakáva uvoľnenie niektorých exkluzívnych produktových kategórií, v ktorých doteraz kluby KHL nesmeli mať reálne reklamné partnerstvá. HC Slovan Bratislava považuje všetky uvedené informácie v tejto chvíli za dostačujúce. V prípade ďalšieho posunu v rokovaniach budeme o nových okolnostiach opäť informovať na klubovom webe a oficiálnych klubových profiloch na sociálnych sieťach,“ uvádza sa v komuniké.

Ďalšie k téme

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Viac k osobe Juraj Široký
Firmy a inštitúcie HC Slovan Bratislava