Výpredaje najviac lákajú strednú generáciu

Výpredaj, obchod, nákup
Foto: Ilustračné foto SITA/Nina Bednáriková

BRATISLAVA 21. januára (WEBNOVINY) – Výpredaje na Slovensku lákajú predovšetkým strednú generáciu. Vyplýva to z prieskumu jednej zo sietí predajní elektrospotrebičov, ktorý sa uskutočnil začiatkom januára v 28 predajniach na vzorke 9-tisíc respondentov. „Počas tohtoročného výpredaja elektroniky tvorili ľudia vo veku od 36 do 55 rokov až 45 percent všetkých nakupujúcich. Silnou skupinou boli aj mladí od 26 do 35 rokov, ktorí predstavovali 30 percent povianočných zákazníkov,“ uviedol riaditeľ pre reklamu a marketing spoločnosti OKAY Holding Luděk Kováč. Najväčší záujem bol o čiernu techniku (43 percent), počítačové a informačné technológie (25 percent), malé domáce spotrebiče (21 percent) a veľké domáce spotrebiče (11 percent). „V porovnaní s rovnakým obdobím vlaňajška nakúpilo tovar v tomto roku vo výpredaji o 40 percent zákazníkov viac,“ doplnil Kováč. Kým 80 percent spotrebiteľov platilo za tovar v hotovosti, zvyšných 20 percent použilo platobnú kartu.

Agentúru SITA informovala Diana Mareková Theizlová zo spoločnosti Fusion.

Zdieľať Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom