Zánovné vozidlá sú na rozdiel od nových dostupné ihneď a sú lacnejšie, hovorí manažér Mototechny

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Galik_foto.jpg
Stanislav Gálik. Mototechna.

BRATISLAVA 20. decembra 2017 (WBN/PR) – Záujem o zánovné automobily, teda vozidlá s minimálnym kilometrovým nájazdom a vekom niekoľko mesiacov, na trhu stále rastie. Na rozdiel od nových vozidiel sú výrazne lacnejšie, a hlavne je možné s nimi odísť ihneď a nečakať mesiace na ich výrobu. O rozvoji trhu zánovných áut sme hovorili s manažérom značky Mototechna Stanislavom Gálikom.

Prečo začali ľudia, ktorí by si v minulosti nikdy nekúpili iné vozidlo ako nové, zrazu prichádzať na chuť zánovných autám?

Zánovné autá majú parametre tých nových, ale stoja až o 40 % menej. U nás v Mototechne nájdete aj iba pol roka staré automobily s nájazdom okolo 8 000 km. Navyše na rozdiel od predajcov nových áut k nám prídete a ešte v ten istý deň odchádzate v novšom vozidle, nečakáte teda niekoľko mesiacov alebo aj rok, kým sa automobil vyrobí. Ponúkame takmer 350 áut až 25 značiek a bezplatne ich dovezieme zákazníkovi na ktorúkoľvek z našich 14 pobočiek na Slovensku , takže zákazník nemusí obchádzať jednotlivé autocentrá. Najlepšie je začať s hľadaním vhodného vozidla na našom webe www.mototechna.sk.

Kde tieto autá nakupujete? Predpokladám, že nie je možné čerpať iba z áut, ktoré vám bežní zákazníci ponúknu na vašich výkupných pobočkách.

Spolupracujeme s množstvom predajcov, leasingovými spoločnosťami a ďalšími firemnými zákazníkmi, veľa vozidiel získavame tiež vďaka spolupráci so Slovenským futbalovým zväzom. Vďaka dlhoročnému partnerstvu máme nastavený špeciálny VIP výkupný systém, kedy vzájomne dokážeme reagovať na dopyt v rozmedzí minút, a navyše máme istotu, že vykupujeme overené vozidlá. Skupujeme automobily najžiadanejších modelov aj výbav, aby sme si zaistili odbyt. To je aj naša výhoda oproti predajcom nových áut, ktorí sekundárne predávajú práve zánovné autá, ale bez skúsenosti s trhom ojazdených áut nedokážu ponúkať vozidlá v takej výbave, po ktorej je aktuálne záujem.

Mototechna pr_foto.jpg
Mototechna

Medzi zánovnými automobilmi predávate  jednak obľúbené Fabie a Octavie,  ale aj prémiové značky. Aj o tie je veľký záujem?

Po úspešnom štarte Mototechny sme rozšírili predaj aj o prémiové modely pod značkou Mototechna Premium. Medzi najpredávanejšie modely v tomto roku patrí BMW X6, Volkswagen Touareg, Toyota LandCruiser či Mercedes-Benz triedy GLA. Čím luxusnejšie auto je, tým výraznejšia je zľava a to, že si zákazník môže automobil hneď odviesť, je veľkým benefitom.

Koľko áut ste v Mototechne vlastne predali a aké inovácie sa chystajú v roku 2018?

Značka zánovných áut Mototechna neustále rastie. Od roku 2012, kedy bola  obnovená v Českej republike a o rok neskôr na Slovensku, už predala v oboch krajinách  vyše  37 000 áut. Naďalej plánuje zvyšovať svoju ponuku, pričom  do konca roka 2018 by mala vzrásť na 500 áut.

Na budúci rok pripravuje značka Mototechna množstvo noviniek, stane sa pre AAA AUTO akýmsi laboratóriom inovácií. Bude ich zavádzať ako prvá a testovať ich úspešnosť. Inovácie budú prichádzať naprieč všetkými činnosťami spoločnosti, od výkupu, cez predaj,  financovanie, až po zákaznícky servis alebo celkovú prevádzku spoločnosti. Momentálne pripravujeme možnosť operatívneho leasingu pre firmy. Chystáme finančný produkt pre fyzické osoby, ktoré budú mať možnosť využívať rovnaké podmienky ako pri operatívnom leasingu.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie AAA AutoMototechna