Železničná spoločnosť Slovensko rozšírila funkcie mobilnej aplikácie Ideme vlakom

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
vlak
Foto: ilustračné, SITA/Diana Černáková.

BRATISLAVA 3. júna (WebNoviny.sk) – Železničná spoločnosť Slovensko, a. s. (ZSSK) rozšírila funkcie svojej mobilnej aplikácie Ideme vlakom.

Najnovšie je v nej možná aj platba kreditným kontom, pričom doteraz bola dostupná iba pri nákupe cez internet alebo v pokladniciach.

Rozšírenie tejto platobnej možnosti aj do mobilnej aplikácie podľa národného vlakového osobného dopravcu umožňuje výrazné zvýhodnenie pri nákupe a vrátení lístka, ako aj zjednodušenie práce so zákazníckym kontom.

Odpustenie storno poplatku pri vrátení lístka

Jedným z benefitov tohto spôsobu platby je podľa ZSSK odpustenie storno poplatku pri vrátení lístka. Ak sa zákazník rozhodne necestovať a vráti lístok zaplatený kreditom, dopravca mu späť do konta pripíše aj storno poplatok vo forme bonusu, ktorý môže znova využiť ako zľavu pri ďalších nákupoch.

„Jedinou podmienkou využívania výhod kreditného konta je registrácia zákazníckeho konta ZSSK, ktorú si môže klient pohodlne vytvoriť prostredníctvom internetu. Po dobití kreditu sa v mobilnej aplikácii iba jednorazovo prihlási so svojimi údajmi do konta a následne môže využívať všetky jeho výhody,“ uviedol hovorca ZSSK Tomáš Kováč.

Niekoľko foriem predaja online

Cestujúci vlakmi ZSSK môžu v súčasnosti využiť niekoľko foriem predaja online. Popri novom e-shope a mobilnej aplikácii Ideme vlakom sú stále funkčné aj pôvodné predajné kanály, vrátane zjednodušenej mobilnej verzie e-MIL. ZSSK v rámci modernizácie predajných kanálov čoskoro vypne staršie predajné systémy.

„Zákazníkom, ktorí využívajú staršie platformy, odporúčame, aby prešli na novú verziu internetového obchodu a mobilnú aplikáciu,“ upozornil Kováč s tým, že po vypnutí starších služieb budú zákazníci automaticky presmerovaní do nového e-shopu.

Cez mobilnú aplikáciu Ideme vlakom bolo od jej sprevádzkovania vlani v novembri predaných 323 034 lístkov, aplikáciu si stiahlo vyše 35-tisíc užívateľov a denne ju využije viac ako dvetisíc cestujúcich. Prostredníctvom aplikácie bolo predaných najviac lístkov za deň 2. mája 2019, a to 2 965 kusov, najväčšia denná tržba bola 12. apríla tohto roka v objeme 2 639 eur.

Ďalšie k téme

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie ZSSK Železničná spoločnosť Slovensko