Zlatý Bažant prichádza s novým dizajnom obalov

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať Diskusia
Zlatý Bažant v novom šate Foto: Heineken Slovensko

BRATISLAVA 9. apríla (WBN/PR) – Najhodnotnejšia slovenská značka piva*, značka Zlatý Bažant, prichádza v týchto dňoch na trh s novým dizajnom obalov svojich pív. K redizajnu Zlatý Bažant pristupuje po siedmich rokoch v rámci predstavenia novej marketingovej komunikácie značky, ktorú Zlatý Bažant uvedie už v polovici apríla. Zmena dizajnu sa týka všetkých fliaš a plechoviek piva Zlatý Bažant a jej cieľom je zdôraznenie slovenského pôvodu piva, kvalitných prírodných surovín a výraznejšie odlíšenie jednotlivých produktov v rámci portfólia. Po redizajne obalov segmentu pív a uvedení novej imidžovej komunikácie značky čaká v priebehu mája výraznejšia zmena aj portfólio radlerov značky Zlatý Bažant.

V rámci zmeny dizajnu nadobudlo logo značky Zlatý Bažant modernejší, dynamickejší vzhľad prostredníctvom úpravy použitého písma, ako aj zvýraznením a úpravou symbolu bažanta, ktorý je jeho súčasťou. Slovenský pôvod piva je zdôraznený zobrazením erbu mesta Hurbanovo na krčkovej etikete sklených fliaš a v dolnej časti plechoviek. Použitie originálnych surovín, autentickosť a rešpekt k remeslu pivovarníctva značka komunikuje prostredníctvom zobrazenia tradičných pivovarníckych symbolov a klasov jačmeňa na obaloch.

Dôležitou súčasťou zmeny obalov je výraznejšie farebné odlíšenie jednotlivých typov pív Zlatý Bažant v rámci celého portfólia. „Jedným z našich cieľov bolo v rámci redizajnu priniesť zmenu, ktorá konzumentom umožní ľahšie rozlíšiť jednotlivé pivá z portfólia značky priamo na pultoch predajní. Z týchto dôvodov sme zároveň pri pive Zlatý Bažant Nealko upravili pôvodnú striebornú farbu na jemnú modrú, ktorá je typická pre segment nealkoholických pív,“ hovorí Ronald Lupták, Group Brand Manager pre prémiové značky v spoločnosti HEINEKEN Slovensko.

Zlatý Bažant v novom šate Foto: Heineken Slovensko

Súčasťou týchto zmien je aj rozšírenie plechovkového portfólia značky o Zlatý Bažant Pšeničné. „Pšeničné pivá sú chuťovo veľmi atraktívne najmä pre mladšie cieľové skupiny. Na základe požiadaviek od našich konzumentov sme sa preto rozhodli nahradiť tradičný typ balenia piva Zlatý Bažant Pšeničné vo vratných sklenených fľašiach praktickejším, moderným typom obalu v atraktívnych plechovkách,“ hovorí R. Lupták a dodáva: „Kým zmena týkajúca sa dizajnu obalov pív Zlatý Bažant je akousi „evolúciou“, už o niekoľko týždňov nás v prípade radlerov Zlatý Bažant čaká doslova revolúcia. Veríme, že zmena dizajnu spolu s novou marketingovou komunikáciou značky, ktorú predstavíme už v najbližších dňoch, ďalej prispeje k obľúbenosti našej vlajkovej lode – značky Zlatý Bažant.

Zmenu dizajnu obalov pre Zlatý Bažant pripravil známy dizajnér a režisér Jonáš Karásek.Zlatý Bažant – najhodnotnejšia slovenská značka piva si zaslúži, aby na jej novom dizajne pracovala slovenská dizajnérska špička. Jonáš Karásek patrí právom medzi TOP slovenských dizajnérov, pre Zlatý Bažant odviedol skvelú prácu, a v mene značky sa mu chceme aj touto cestou úprimne poďakovať,“ dodáva R. Lupták.

* Zlatý Bažant bol v rebríčku magazínu Forbes „TOP slovenské značky“ v novembri 2014 vyhodnotený ako najcennejšia slovenská značka v segmente rýchlooobrátkového tovaru.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať Diskusia