Adriana Sklenaříková je tvárou nákupnej horúčky vo Viedni

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Adriana Sklenaříková
Adriana Sklenaříková

BRATISLAVA 12. júna (WBN/PR) – Adriana Sklenaříková je tvárou nákupnej horúčky vo Viedni.



Nákupný festival Vogue Fashion Night Out, ktorý založila Anna Wintour, sa opäť uskutoční u našich západných susedov.



Už druhýkrát sa otvoria brány vychytených butikov a značkových obchodov vo Viedni v predĺžených otváracích hodinách.

Prvýkrát sa tak stalo minulý rok, keď obchody s oblečením zostali pre zákazníkov otvorené do neskorých večerných hodín. 

Keď sa v roku 2009 známa šéfredaktorka amerického módneho časopisu Vogue rozhodla pomôcť módnemu biznisu, ktorý ako iné odvetvia priemyslu čelil kríze, netušila, že nákupnými horúčkami ohúri aj iné mestá ako New York.

Táto tradícia sa rýchlo ujala v mekkách módy na jednotlivých kontinentoch a postupne na celom svete. 

Odvtedy sa nákupné festivaly konajú v mestách ako Madrid, Sydney, Londyn, Dili, Tokyo, Ghana, Peking, Viedeň a mnoho ďalších.



Obchodníci radi predĺžia otváracie hodiny svojich butikov a obchodných domov neskoro do noci, lákajú zákazníkov rôznymi akciami, zľavami a známymi tvárami.
 
Ako potvrdil pre agentúru SITA Miro Šimonič, manager agentúry M Management a agent Adriany Sklenaříkovej, práve Adriana sa stane exkluzívnym hosťom tohtoročného nákupného festival vo Viedni. Bude to jej prvé verejné vystúpenie po nedávnej nepríjemnej zlomenine nohy.

„Na viedenskú akciu sa veľmi teším. Viedeň mám rada pre jej historický nádych a proximitu k Bratislave. Na chvíľu budem mať pocit že som doma. Verím, že prilákame vela ľudí a podarí sa nám vyzbierať prostriedky na dobrú vec“, povedala Adriana v predvečer akcie.



Ak chcete Adrianu stretnúť, stačí 14. júna večer zavítať do metropoly Rakúska, kde najznámejšia slovenská modelka otvorí populárnu akciu. Vystrieda tak svoju kolegyňu Kieru Chaplin, ktorá ako zverenkyňa tej istej agentúry krstila viedenský nákupný festival minulý rok.

Akcia má aj filantropický rozmer, časť vyzbieraných prostriedkov poputuje na dobročinné účely. 
Tohto roku bude kampaň zameraná na osvetu a prevenciu kardiovaskulárnych chorôb u žien, ktoré sú načastejšou príčinou úmrtí medzi ženskou časťou rakúskej populácie.



Viac info na www.viennafashionnight.at 

Ďalšie k téme

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Viac k osobe Adriana Sklenaříková