Amway vyhlásila ROK KRÁSY

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Logo Amway
Logo Amway Foto: ACRC

BRATISLAVA 18. mája (WBN/PR) – Podnikanie Amway v roku 2009 významne narástlo a predaj v Európe prekročil hranicu 1,2 mld.USD.

Obchodný model spoločnosti založený na priamom predaji je veľmi úspešný. V dnešnom ekonomickom prostredí sú pre Amway podstatné výrobky ponúkajúce výnimočnú hodnotu za rozumnú cenu. Spoločnosť teda uviedla na trh nový výrobkový rad beautycycle a zároveň vyhlásila rok 2010 Rokom krásy. „Nové výrobky značky beautycycle reagujú na meniace sa tržné podmienky,“ oznámil Peter Strydom, Vice President Amway Evropa, zodpovedný za predaj. Zameraním sa na predaj kozmetiky, Amway tento rok poskytuje obrovskú podporu predovšetkým kozmetickým radom Artistry a beautycycle.

Amway je vedúcou svetovou spoločnosťou v oblasti priameho predaja. Spoločnosť bola založená v Michigane v USA v roku 1959. V súčasnosti pôsobí vo viac ako 50 krajinách sveta. Celosvetovo s ňou v súčasnosti spolupracuje viac ako 3 mil. vlastníkov podnikania Amway. V súčasnosti ponúka spotrebiteľom viac než 450 položiek, ktoré zahŕňajú výrobky kozmetiky značky ARTISTRY™, výživové doplnky značky NUTRILITE™, výrobky starostlivosti o telo (Satinique™, Glister™, Hymm™, Tolsom™M ) a starostlivosti o domácnosť (L.O.C.™ a SA8™).

Ďalšie informácie na: www.amway.com, www.amway.sk

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie Amway