BILLA mení partnera na instore reklamu

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Bez názvu
Foto: BILLA

BRATISLAVA 21. októbra (WBN/PR) – Víťazom tendra a novým media representative pre exkluzívne reklamné plochy na nákupných košíkoch (Cart Banner) v supermarketoch Billa sa stal InstoreAd, powered by efcom.

Billa Slovensko (člen skupiny REWE) patrí medzi najväčšie maloobchodné siete a disponuje viac ako 10 500 nákupnými vozíkmi v 116 predajniach v 71 slovenských mestách a obciach.

Billa sa hrdí širokou bázou verných zákazníkov a jedným z najväčších zákazníckych klubov na Slovensku –Billa Bonus Club, ktorý má už viac ako 650 000 zákazníkov. „V poslednom roku, po spustení klubu s ešte výhodnejšími podmienkami sme zaznamenali výrazný rast počtu členov, ale tiež ich nákupnej aktivity,“ hovorí Martina Kovacs, marketingová manažérka Billa Slovensko.

Cart Banner predstavuje silnú komunikačnú platformu pre FMCG značky, ale tiež pre tradičných mass media spenderov zo sektorov financií, telekom, či automotive,“ vyjadril sa Filip Švaňa z InstoreAd, powered by efcom.

Cart Banner sú momentálne jedinými instore reklamnými formátmi v sieti Billa.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie BILLA