Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
Elektricka
1
Otvoriť Foto TU
Otvoriť galériu
Foto: SITA/Michal Burza
14. 06. 2011 15:31 Aktuálne správy od SITASITA Diskusia

Bratislavskú MHD oživí nová televízia

BRATISLAVA 14. júna (WEBNOVINY) – Vo vybraných autobusoch a električkách mestskej hromadnej dopravy v Bratislave pribudli nové LED a LCD monitory.

Ide o novú, neterestriálnu televíziu See & Go (uzavretý vysielací okruh), ktorá bude interaktívnou a zároveň náučno – populárnou formou vzdelávať i zabávať cestujúcu verejnosť a to najmä v oblasti environmentu.

Agentúru SITA o novinke informovala Dominika Pastoreková zo spoločnosti Bigmedia, s.r.o. Televízia See & Go a jej obsah je pre cestujúcu verejnosť úplne zdarma a realizácia projektu nemá akýkoľvek vplyv na cenu cestovného. „Všetky náklady spojené s realizáciou projektu, technická implementácia i pravidelná prevádzková podpora a podobne ide výlučne na ťarchu spoločnosti See & Go, bez akejkoľvek finančnej účasti Dopravného podniku, ktorý sa žiadnym finančným spôsobom nepodieľal a ani podieľať na tomto projekte nebude,“ uviedla Pastoreková.

Peniaze potečú z reklamy

Obrazovky inštalujú práve v týchto dňoch. V priebehu júna by mali nainštalovať prvých 100 LED monitorov do autobusov a električiek. Do konca roka by obrazovky mali pribudnúť v 80 nízko podlažných autobusoch, prípadne električkách. Televíziou vybavia aj šesť špeciálnych autobusov s mechanikou nastupovania pre hendikepovaných Bratislavčanov.

Televízia prinesie cestujúcej verejnosti bezplatne okrem dokumentárnych a environmentálnych filmov i spravodajské informácie v podobe titulkových správ. Tie budú umiestnené v dolnej časti obrazovky a ponúknu aktuálne všeobecné spravodajstvo z domova i zo zahraničia, tiež lokálne spravodajstvo o živote mesta, informácie z kultúry, športu i o počasí. Spravodajský titulkový blok budú online aktualizovať minimálne dvakrát denne.

Projekt bude od septembra financovaný výhradne z predaja reklamy, ktorá bude tvoriť minoritný podiel z vysielaného obsahu televízie (max. 20 percent z denného vysielacieho času). Podľa Pastorekovej bude mať príjmy z reklamy aj dopravný podnik. Hlavnú dramaturgickú os televízie budú tvoriť profesionálne dokumentárne filmy z celého sveta, simultánne dabované, predovšetkým s problematikou ochrany a tvorby životného prostredia, fauny a flóry, vedy i výskumu, zavádzania nových, progresívnych technológií a pod. Programová štruktúra bude doplnená aj krátkymi reklamnými blokmi.

Odporúčané články

Niektoré linky bratislavskej MHD pôjdu v upravenom režime Dopravný podnik Bratislava má stratu viac ako 6 mil. eur

Neprehliadnite

Kotlebovci: Ignorovať alebo spolupracovať? Foto: Autobus plný ľudí zišiel z cesty a havaroval, zasahovali aj leteckí záchranári (aktualizovaný) Prečo slovenské mestá ešte nie sú smart? (podcast) Video: Matovič odstúpil z eurovolieb a vyzval ľudí, aby dali hlas Pollákovi (aktualizované) Dôchodkyňa naletela podvodníkovi a prišla o tisíce eur, policajti upozorňujú na ďalšie triky Vydierač obral obeť o 10-tisíc eur, muž si na vyplatenie peňazí vzal úver v banke Foto: Trnavčan vyhodil z balkóna na 8. poschodí mačku, vo väzení by mohol stráviť až päť rokov Peter Sagan si po pretekoch na Okolo Kalifornie polepšil v etapovom rebríčku UCI

Témy

Diskusia

Bezplatný email raz týždenne s novinkami z Webnoviny.sk:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov

Odporúčané články

Aktuálne témy

Copyright © SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu.