Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
Elektricka
1
Otvoriť Foto TU
Otvoriť galériu
Foto: SITA/Michal Burza
14. 06. 2011 15:31 Aktuálne správy od SITASITA Diskusia

Bratislavskú MHD oživí nová televízia

BRATISLAVA 14. júna (WEBNOVINY) – Vo vybraných autobusoch a električkách mestskej hromadnej dopravy v Bratislave pribudli nové LED a LCD monitory.

Ide o novú, neterestriálnu televíziu See & Go (uzavretý vysielací okruh), ktorá bude interaktívnou a zároveň náučno – populárnou formou vzdelávať i zabávať cestujúcu verejnosť a to najmä v oblasti environmentu.

Agentúru SITA o novinke informovala Dominika Pastoreková zo spoločnosti Bigmedia, s.r.o. Televízia See & Go a jej obsah je pre cestujúcu verejnosť úplne zdarma a realizácia projektu nemá akýkoľvek vplyv na cenu cestovného. „Všetky náklady spojené s realizáciou projektu, technická implementácia i pravidelná prevádzková podpora a podobne ide výlučne na ťarchu spoločnosti See & Go, bez akejkoľvek finančnej účasti Dopravného podniku, ktorý sa žiadnym finančným spôsobom nepodieľal a ani podieľať na tomto projekte nebude,“ uviedla Pastoreková.

Peniaze potečú z reklamy

Obrazovky inštalujú práve v týchto dňoch. V priebehu júna by mali nainštalovať prvých 100 LED monitorov do autobusov a električiek. Do konca roka by obrazovky mali pribudnúť v 80 nízko podlažných autobusoch, prípadne električkách. Televíziou vybavia aj šesť špeciálnych autobusov s mechanikou nastupovania pre hendikepovaných Bratislavčanov.

Televízia prinesie cestujúcej verejnosti bezplatne okrem dokumentárnych a environmentálnych filmov i spravodajské informácie v podobe titulkových správ. Tie budú umiestnené v dolnej časti obrazovky a ponúknu aktuálne všeobecné spravodajstvo z domova i zo zahraničia, tiež lokálne spravodajstvo o živote mesta, informácie z kultúry, športu i o počasí. Spravodajský titulkový blok budú online aktualizovať minimálne dvakrát denne.

Projekt bude od septembra financovaný výhradne z predaja reklamy, ktorá bude tvoriť minoritný podiel z vysielaného obsahu televízie (max. 20 percent z denného vysielacieho času). Podľa Pastorekovej bude mať príjmy z reklamy aj dopravný podnik. Hlavnú dramaturgickú os televízie budú tvoriť profesionálne dokumentárne filmy z celého sveta, simultánne dabované, predovšetkým s problematikou ochrany a tvorby životného prostredia, fauny a flóry, vedy i výskumu, zavádzania nových, progresívnych technológií a pod. Programová štruktúra bude doplnená aj krátkymi reklamnými blokmi.

Odporúčané články

Niektoré linky bratislavskej MHD pôjdu v upravenom režime Dopravný podnik Bratislava má stratu viac ako 6 mil. eur

Neprehliadnite

Prezident Kiska nazval pápeža Františka stelesnením dobra, hovorili aj o pokore u politikov Okresný predseda ĽSNS mal vytetovaný hákový kríž na hrudi, strana sa však dištancuje od fašizmu Stoch je medzi najaktívnejšími strelcami Európskej ligy, Dabbur má na konte najviac gólov Primátor Vranova n/Topľou si pohorší, poslanci mu schválili o 600 eur nižší plat ako mal Zjazdový lyžiar Marc Gisin mal vo veľkej rýchlosti hororový pád, na trati zasahoval vrtuľník Slováci sa sťažovali na úroveň slovenčiny v televízii a rozhlase, prekážala im aj čeština Štáty Európskej únie predĺžili sankcie voči Rusku, dôvodom nedodržiavanie minských dohôd Most-Híd by podľa Gála opäť vstúpil do súčasnej koalície, dôvod na predčasné voľby nie je

Témy

Diskusia

Bezplatný email raz týždenne s novinkami z Webnoviny.sk:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov

Z kategórie Aktuálne správy

Aktuálne témy

Odporúčame

Copyright © SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu.

OK

Web obsahuje cookies. Prevádzkovateľ webu nezbiera žiadne osobné údaje, ak nie ste registrovaný. Web obsahuje prvky tretích strán. Viac k: Ochrana osobných údajov a cookies