CBA Slovakia s.r.o., rástla v roku 2011 o 5,8%

Logo CBA
logo CBA

BRATISLAVA 27. januára (WBN/PR) – Obrat najväčšieho akcionára aliancie CBA SK a.s., spoločnosti CBA Slovakia s.r.o., Lučenec, rástol v roku 2011 s indexom 105,8 oproti roku 2010 a dosiahol výšku 174,2 mil EUR. CBA Slovakia s.r.o. prevádzkuje s počtom 321 jednotiek najväčšiu a najsilnejšiu slovenskú sieť potravinových predajní.

V roku 2011 pokračoval trend zlepšovania kultúry predaja siete klasických predajní CBA Potraviny a zjednocovania vizuálnej identity značky CBA. Spoločnosť spustila novú webovú stránku www.cba-slovakia.sk. Remodelingom pôvodných veľkopredajní „Cash & Carry“ osadila novú značku „Diskont CBA“. Novinkou bolo partnerstvo letných festivalov Orange JOJ music summer s ambulantným projektom “FEST Market CBA“. Ďalej sa rozvíjal vernostný program „Zákaznícka karta CBA“, ktorej počet aktívnych držiteľov prekročil 73.000. Za zmienku stojí aj filantropický rozmer aktivít, kde spoločnosť v roku 2011 účelovo rozdala čiastku 18.200,- EUR na charitatívne projekty.

Spoločnosť sa voči zákazníkom chce v roku 2012 identifikovať cez 3 maloobchodné formáty. Klasickú sieť lokálnych samoobslúh „CBA Potraviny“, kvalitné maloformátové supermarkety „CENT Supermarket CBA“ a formát diskontných veľkopredajní s názvom „Diskont CBA“ . Rok 2012 bude mimoriadne náročným, preto sa CBA Slovakia s.r.o. chce zamerať najmä na akceleráciu vnútorných zdrojov. Obchodným zámerom je pokračovať v remodelingu siete a súčasne hľadať príležitosti pre rast obratu získavaním nových maloobchodných jednotiek.

Ing. Vladimír Kocúrek

viceprezident spoločnosti

Zdieľať Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom
Firmy a inštitúcie CBA Slovakia s.r.o.