Chevrolet Cruze ako hlavná výhra v Slávikovi

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Chevrolet ilustračka
Chevrolet ilustračka Foto: Forza

BRATISLAVA 14. októbra (WBN/PR) – Tohtoročné vyvrcholenie hlasovania o prestížnu anketu populárnej hudby na Slovensku Slávik bude zavŕšené žrebovaním o dynamický kompaktný sedan Chevrolet Cruze. Žrebovanie sa uskutoční počas slávnostného galaprogramu v priamom prenose na TV Markíza na konci programu, ako vyvrcholenie hlasovania, kde bude Chevrolet Cruze odovzdaný šťastnému výhercovi. Tak ako aj Slávik aj Chevrolet Cruze je veľmi populárnou voľbou mnohých spokojných vodičov nielen na Slovensku, ale aj v celej Európe. Preto chce Chevrolet týmto podporiť scénu populárnej hudby na Slovensku a tiež motivovať hlasujúcich atraktívnou výhrou. Chevrolet má hlboké spojenie s pop kultúrou a hlavne hudbou už od nepamäti.

Veríme, že hlavná výhra v podobe vozidla Chevrolet Cruze, zatraktívni hlasovanie a výherca najazdí s autom veľa šťastných kilometrov.

Od predstavenia na jar 2009 je Chevrolet Cruze veľmi vítaný na trhoch na celom svete, označovaný za veľký krok pre značku, oslovujúc zákazníkom karosériou v štýle kupé, kvalitou, 5 hviezdičkami v hodnotení NCAP a dynamikou jazdy. Chevrolet Cruze získal aj titul „AUTOBEST 2010″ udelený porotou zloženou z popredných automobilových novinárov zo Strednej a Východnej Európy, keď novinári postavili Cruze na prvé miesto v ich „best buy“ (najlepšia kúpa) súťaži.

Veľkým prínosom je tiež účasť značky Chevrolet v Majstrovstvách sveta cestovných automobilov (WTCC). Štyri preteky pred koncom sezóny je momentálne na čele hodnotenia jazdcov i tímov. Je to veľmi efektívny dôkaz dynamických kvalít tohto vozidla.

Chevrolet Cruze obzvlášť dobre vyhovuje chutiam európskych vodičov; potvrdzuje to úspešnosť jeho predaja na mnohých trhoch. Chevrolet Cruze sa predáva vo viac ako 60 krajinách sveta a je mimoriadne obľúbenou voľbou v segmente kompaktných sedanov, čo potvrdzujú aj predné miesta v tabuľkách kompaktných sedanov na mnohých väčších trhoch v Európe, vrátane Dánska, Nemecka, Švajčiarska, Talianska, Španielska, Portugalska a Spojeného kráľovstva, kde prekonáva predpovede predaja.

Mimo Európu je trend predaja modelu Cruze rovnaký. V samotnej Číne sa od začiatku tohto roka predalo takmer 90 000 Cruzov, pričom tento sedan sa dobre predáva ja v Rusku, častiach Južnej Ameriky, v Indii a na ďalších rozvíjajúcich sa trhoch.

Chevrolet

Chevrolet je celosvetovo najväčšou značkou General Motors s ročným predajom okolo 3,5 milióna vozidiel vo vyše 130 krajinách. Je štvrtou najväčšou automobilovou značkou na svete pokiaľ ide o predaj a tiež jednou z celosvetovo najrýchlejšie rozvíjajúcich sa značiek. Chevrolet Europe dodáva vozidlá atraktívne, s výrazným dizajnom, praktické a hospodárne, s vynikajúcim pomerom ceny a hodnoty. Po znovuuvedení značky v Európe v roku 2005 tu Chevrolet viac než zdvojnásobil predaj svojich vozidiel na vyše 500 000 v roku 2008. V roku 2009 udržal Chevrolet svoj trhový podiel v Európe na úrovni 2,3 percenta predajom 426 000 vozidiel. Chevrolet disponuje v Európe sieťou 2900 dealerstiev a servisných miest. V ponuke značky Chevrolet nájdeme celkom nový mestský automobil Spark, malé Aveo, kompaktný Cruze sedan, SUV Captiva, v strednej triede Epica a legendárny športiak Corvette. V roku 2011 Chevrolet uvedie úplne nový rodinný van Orlando, kupé a kabriolet Camaro, nové Aveo, Cruze hatchback ako aj inovované SUV Captiva so štyrmi novými motormi. Pre Chevrolet sú v Európe najväčšími trhmi Rusko, Taliansko, Nemecko, Francúzsko, Španielsko a Spojené kráľovstvo. Značku založil v USA švajčiarsky imigrant Louis Chevrolet vo roku 1911. Značka sa pripravuje osláviť svoju storočnicu uvedením prielomového elektrického automobilu s predĺženým dojazdom Chevrolet Volt. Viac informácií o značke Chevrolet môžete nájsť na https://www.chevroleteurope.com/en/ alebo https://media.gm.com/media/intl/en/chevrolet/home.html.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať