FC Barcelona hľadá cestu z ťažkej finančnej situácie, názov štadióna možno zmenia na Camp Nou Spotify

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Camp Nou
Prázdne tribúny štadióna Camp Nou počas zápasu 7. kola La Ligy medzi FC Barcelona a Las Palmas. Barcelona, 1. október 2017. Foto: archívne, SITA/AP.

Španielsky futbalový gigant FC Barcelona by mohol zlepšiť ekonomickú situáciu premenovaním štadióna Camp Nou. Ako referuje web sportowefakty.wp.pl s odvolaním sa na španielsky denník Mundo Deportivo, funkcionári FCB rokujú o sponzorskom kontrakte so streamingovou službou Spotify.

V prípade, že sa spoluprácu podarí sfinalizovať, logo uvedenej spoločnosti by sa mohlo objaviť na dresoch a jej meno v názve štadióna. Po novom by sa stánok katalánskeho veľkoklubu mohol volať Camp Nou Spotify.

Arsenal Londýn spoluprácu odmietol

Rokovania medzi oboma stranami údajne trvajú už od októbra. Daniel Ek, zakladateľ a majiteľ Spotify, je veľkým fanúšikom Arsenalu Londýn. Pokúšal sa dokonca nadviazať spoluprácu s „kanoniermi“, no neúspešne, a tak upriamil pozornosť na barcelonský klub.

Kryptomenám nedôverujú

„Barca“ momentálne na dresoch propaguje japonskú spoločnosť Rakuten, no tá sa rozhodla nepredĺžiť partnerstvo s klubom, ktoré vypršalo 30. júna minulého roka, čiastočne i pre odchod Lionela Messiho do Paríža St. Germain.

Barcelona údajne dostala ponuky i od čínskych spoločností zaoberajúcich sa kryptomenami, no prezident FCB Joan Laporta tomuto odvetviu príliš nedôveruje.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Viac k osobe Daniel EkJoan LaportaLionel Messi
Firmy a inštitúcie FC Arsenal LondýnFC BarcelonaPSG Paríž St. GermainSpotify