Firma eCall Slovakia za polrok s tržbami 796 tis. eur

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať

BRATISLAVA 2. novembra (SITA) – Spoločnosť eCall Slovakia, ktorá pôsobí v oblasti podpory podnikateľských aktivít svojich obchodných partnerov na báze call centra, dosiahla v prvom polroku tohto roka tržby na úrovni 796,4 tis. eur. V medziročnom porovnaní je to mierny nárast ani nie o jedno percento. ”Do konca roka máme vyhliadku, že tržby budú vyššie ako v roku 2014,” povedal pre agentúru SITA generálny riaditeľ spoločnosti Ľuboš Pajerský. Vlani tržby firmy vzrástli z hodnoty 845,9 tis. eur na 1,9 mil. eur.

Firma sa venuje aj pasívnemu telemarketingu, ale zameriava sa najmä na ten aktívny. Väčšina inštitúcií oslovuje spoločnosť eCall podľa Pajerského kvôli kampaniam. V súčasnosti pracovníci eCall mesačne pretelefonujú približne 300 tisíc minút a uskutočnia zhruba 600 tisíc hovorov. Avšak reálne sa dovolajú tak 200 tisíc ľuďom.

Spoločnosť má zároveň licenciu v rámci finančných agentov od Národnej banky Slovenska. Na základe tejto licencie poskytuje svoje služby väčšine slovenských bánk a poisťovní. „Sme samostatný finančný agent, máme licenciu na sprostredkovanie bankových či poistných produktov. Táto časť biznisu sa na celkových výnosoch podieľa zhruba 50 percentami,“ uviedol Pajerský.

Počet pracovníkov firmy eCall podľa Pajerského rastie. V tomto roku eviduje zhruba 100 pracovníkov, pričom vlani ich bolo asi 70 a v roku 2013 ich bolo ešte len 40. „Ideme ďalej rásť. Lebo napríklad na 10 tis. kontaktov mesačne potrebujeme 12 pracovníkov, ktorí každý deň telefonujú,” doplnil Pajerský. Spoločnosť má jednu pobočku v Bratislave, kde je zhruba 80 pracovníkov a pobočka v Košiciach má približne 20 ľudí.

Cieľom firmy eCall je zvýšiť povedomie o call centrových službách. Sú podľa Pajerského call centrá, ktoré robia tejto oblasti služieb zlé meno. „Keď sa opýtame sto ľudí, aké chcú mať zamestnanie, tak ani jeden nepovie call centrový operátor, lebo má z toho obavy. A zase na druhej strane, keď sa spýtame sto ľudí, či dvíhajú týmto operátorom telefón a či si vypočujú ponuku, tak to percento úspešnosti klesá,” uzavrel Pajerský.

Spoločnosť eCall Slovakia bola do Obchodného registra SR zapísaná v apríli 2010. Pôsobí v oblasti telemarketingu, resp. podpory podnikateľských aktivít svojich obchodných partnerov. Denne komunikuje s vyše 15 tis. klientmi. Často využívaný je telefonický prieskum verejnej mienky.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať