Slovenský potravinový reťazec COOP Jednota rozširuje rady svojej vlastnej značky o kozmetiku Biova. Nová kozmetická značka aktuálne zahŕňa 21 produktov dennej potreby v modernom, nadčasovom obale. Dizajn každého výrobku dopĺňa špeciálna grafika napomáhajúca spotrebiteľom správne triediť použité obaly.
Maloobchodná sieť COOP Jednota potvrdila povesť obľúbeného predajcu privátnych značiek. V každoročnom veľkom spotrebiteľskom prieskume Voľba spotrebiteľa-Najlepšia novinka 2021 uspela v kategórii Syry, a víťazstvom v kategórii Vlasová kozmetika prvý raz bodovala aj v nepotravinárskom sortimente.
Do piateho ročníka programu na podporu lokálnych komunít, ktorý finančne zastrešuje Nadácia COOP Jednota, prihlásili obce, mestá a združenia atraktívne projekty.
Obchodný systém COOP Jednota ponúka svojim zákazníkom okrem kvalitných slovenských potravín aj viaceré možnosti, ako počas nakupovania vybaviť množstvo ďalších služieb.
Najväčšia slovenská maloobchodná sieť COOP Jednota pripravila aktivitu zameranú na pomoc v boji s novým koronavírusom. Domáci reťazec daruje svojim zákazníkom za nákup viac ako milión respirátorov typu FFP2.
Najväčšia slovenská maloobchodná sieť COOP Jednota neustále zdôrazňuje veľkú vďaku svojmu personálu a všetkým ľuďom v prvej línii za nasadenie a obetavosť počas pandémie.
Zamestnanci spoločnosti pravidelne dezinfikujú podlahy, zariadenie, nákupné vozíky či košíky a kľučky, s ktorými zákazníci prichádzajú do bezprostredného kontaktu.
Kvalitné potraviny a zdravie spotrebiteľov je pre COOP Jednotu prioritou. Najväčšia maloobchodná sieť preto nad rámec zákona realizuje vlastné podrobné kontroly potravinárskych aj nepotravinárskych výrobkov predavaných pod privátnou značkou už 20 rokov. Slovenská inšpekčná spoločnost SKOR SL v jej predajniach za ten čas zrealizovala 2 340 kontrol, rozboru podrobila vyše 60 000 produktov.
Najväčšia maloobchodná sieť COOP Jednota potvrdila povesť najsilnejšieho hráča v sortimente vlastnej značky. V marketingovom programe Voľba spotrebiteľa – najlepšia novinka 2019 si odniesla až tri prvenstvá v kategórii mliečne výrobky. Plnotučné mlieko, parenicu a termix si zákazníci zvolili za najobľúbenejšie produkty na trhu privátnych značiek.