ING odpovedá cez Facebook na otázky o dôchodkoch a poistení

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Logo ING
Foto: ING

BRATISLAVA 20. novembra (WBN/PR) – Kedy je ideálny čas začať si sporiť na dôchodok? Aký je rozdiel medzi II. a III. pilierom? A na čo sa hodí kapitálové životné poistenie? Nielen na tieto otázky vám odpovie nová aplikácia na facebookovej stránke ING Poisťovne Otázky a odpovede s podtitulom Neviete si rady? Poradíme vám my.

Moderné firmy vedú na Facebooku dialóg

Napriek tomu, že množstvo slovenských firiem má dnes na tejto sociálnej sieti vytvorený profil, iba menšina vedie s užívateľmi dialóg. Ako ukazujú prieskumy, viesť iba jednostrannú komunikáciu a promovať značku však užívateľom Facebooku zďaleka nestačí. Medzi príklady aktívneho dialógu s pridanou hodnotou nedávno pribudla aplikácia Otázky a odpovede z dielne ING Poisťovne.

Aplikácia funguje na Facebooku od septembra a je užitočným nástrojom pre všetkých, ktorí hľadajú odpovede na otázky o poistení. „Pri vývoji aplikácie sme mysleli predovšetkým na to, aby sme širokej verejnosti poskytli prehľadný zdroj informácií. Naším cieľom bolo vytvoriť priestor, kde používatelia nájdu stručné a jasné odpovede, vďaka ktorým sa lepšie zorientujú v problematike dôchodkov a životného poistenia,“ opisuje novinku Eva Takáčová, manažérka marketingu poisťovacej časti ING.

Ľudia sa na Facebooku zaujímajú o zabezpečenie budúcnosti

Za pár týždňov svojho fungovania si aplikácia získala množstvo priaznivcov, ktorí vítajú možnosť rozšíriť svoje znalosti ohľadom finančnej budúcnosti. A čo ľudí najviac zaujíma? Vzhľadom na nadchádzajúce legislatívne zmeny v oblasti doplnkového dôchodkového sporenia sú užívatelia zvedaví, čo to v praxi pre nich bude znamenať. „Ľudia registrujú, že od 1. januára 2014 prejde III. pilier obmenou, a preto chcú vedieť, aký vplyv to bude mať na ich doplnkové sporenie na dôchodok s príspevkom zamestnávateľa. Časté sú tiež otázky o fungovaní produktov životného poistenia a možnostiach zabezpečiť svojich najbližších pre prípad úrazu či smrti. Teší nás, že ľudia prejavujú aktívny záujem riešiť svoju finančnú budúcnosť,“ komentuje úspech aplikácie Alena Fábryová, manažérka pre dôchodky ING Tatry-Sympatia a ING DSS.

Ako nová aplikácia funguje?

Obsahuje deväť tematických kategórií, pričom každá z nich sa skladá z vopred definovaných otázok. Pokiaľ však užívateľ medzi nimi nenájde potrebnú informáciu, môže sa opýtať prostredníctvom jednoduchého formulára na čokoľvek ďalšie. Odpoveď následne dostane v podobe správy na svoj facebookový profil a zároveň ju nájde aj v samotnej aplikácii, medzi ostatnými otázkami danej kategórie. Obsah Otázok a odpovedí sa tým neustále rozširuje a stále lepšie reflektuje témy, ktoré ľudí najviac zaujímajú.

Aplikáciu poisťovacej časti ING si môžete vyskúšať na

https://www.facebook.com/ing.poistovna.sk/app_209270895899832?ref=br_tf

Profil ING

ING je globálna finančná inštitúcia holandského pôvodu, ktorá ponúka služby v oblasti bankovníctva, investícií, životného poistenia a správy dôchodkov pre viac ako 85 miliónov klientov v takmer 40 krajinách sveta.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie FacebookING Životná poisťovňa