JOJ: Dr. Ludsky si v mestách poradil s Ordináciou

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Panasonic VIERA TX P50VT20
Najlepší európsky plazmový 3D televízor 2010-2011. Foto: Panasonic

BRATISLAVA 16. februára (WEBNOVINY) – TV JOJ odvysielala v utorok večer očakávanú seriálovú novinku s Tomášom Maštalírom v hlavnej úlohe Dr.Ludsky. Seriál získal podiel 26,5 percenta, na pokrytí JOJ to bolo 28,2 percenta. Suverénne si počínal najmä v Bratislavskom kraji 12 až 54, kde jeho podiel dosiahol až 47,6 percenta. TV JOJ podľa jej PR oddelenia opäť potvrdila, že na rozdiel od konkurencie je silná hlavne v mestách, keď Dr.Ludsky získal v mestách nad 20 tisíc obyvateľov podiel 34 percent a poradil si tak aj s konkurenčnou Ordináciou. Seriál bol úspešný najmä medzi mladými divákmi – napríklad v cieľovej skupine mužov 25 až 34 dosiahol podiel 32,8 percenta a v cieľovej skupine žien 25 až 34 bol jeho podiel 35,2 percenta. V priamej konkurencii nedal šancu ani Nočným TN Markízy, ktoré výrazne porazil.

V utorok stúpol počet divákov seriálu Panelák, ktorý získal podiel 22,6 percenta, na pokrytí JOJ to bolo 24,2 percenta, pričom úspešnejší bol opäť medzi mladšími divákmi a najmä v mestách. V obciach nad 5 tisíc obyvateľov (teda mimo dedín) bol podiel seriálu 29 percent a s počtom obyvateľov stúpal aj jeho podiel. V Bratislavskom kraji 12 až 54 získal Panelák podiel 30,2 percenta a napríklad v cieľovej skupine mladých mužov 15 až 24 dosiahol seriál podiel 33,7 percenta, informoval vedúci PR TV JOJ Jozef Gogola.

Ďalšie k téme

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Viac k osobe Dr. Ludský
Firmy a inštitúcie TV JOJTV Markíza