Joj Plus porazila STV i TV Doma, Markíza je najsledovanejšia

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Televízia, Markíza
TV Markíza Foto: ilustračné foto SITA/Nina Bednáriková

BRATISLAVA 18. januára (WEBNOVINY) – JOJ PLUS odvysielala v pondelok v primetime komédiu Šesť medveďov s Cibulkom, ktorá získala podiel 6,1 percenta a porazila dokonca aj premiérový projekt Nesmrteľní na celoplošnej Jednotke STV. Film na JOJ PLUS sledovalo 114-tisíc divákov, čo bolo o približne 11-tisíc divákov viac ako verejnoprávnu Jednotku a o zhruba 34-tisíc viac ako telenovelu na TV Doma (celkový počet divákov v 12+).

JOJ PLUS sa darilo aj počas dňa, kedy uspela komédia Policajt v Afrike s podielom 5,8 percenta a podvečer seriál M*A*S*H s podielmi 7,5 percenta a 6,1 percenta, pričom v cieľovej skupine mužov 12 až 54 dosiahla prvá z dvoch častí podiel až 11 percent.

JOJ PLUS získala v pondelok celodenný podiel 3,6 percenta a primetime podiel takmer 4 percentá a výrazne tak predstihla TV Doma aj celoplošnú Dvojku STV, uviedlo PR oddelenie TV JOJ. Markíza dosiahla včera celodenný share 33,9 percenta, share v prime time sa vyšplhal na 37,9 percenta a zaradil sa tak medzi desať najvyšších pondelkových hodnôt od januára 2010.

Ako pokračuje PR oddelenie Markízy, televízia čoraz presvedčivejšie dominuje slovenskému televíznemu trhu. Aj v pondelok večer odsunula konkurenciu na okraj diváckeho záujmu s viac ako 12 percentným náskokom počas dňa a ešte väčším v prime time.

Takmer polovica mladých mužov vo veku 12 až 34 (share 47,1 percenta) sa včera pri obrazovkách zabávala na filme Policajtom proti svojej vôli, ktorý sa stal najsledovanejším nespravodajským programom v oboch hlavných cieľových skupinách pri hodnotách 12,2/37,3 percenta (12 až 54), pričom komédiu z policajného prostredia sledovalo o 190 tisíc divákov viac ako konkurenčný film (12 až 54). Film predstihli len Televízne noviny, ktorých hodnoty predstavovali 14/46,9 percenta (12 až 54), pričom hlavné spravodajstvo včera sledovalo takmer 920-tisíc divákov nad 12 rokov (19,3/50,3 percenta).

Siedme vôbec najlepšie vydanie si v pondelok na svoje konto zapísali Nočné Televízne noviny pri hodnotách 9,6/35,4 percenta (12 až 54).

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie TV JOJTV Markíza