Klienti oceňujú úsporu času

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Foto: CETELEM SLOVENSKO a.s.

BRATISLAVA 28.mája (WBN/PR) – Špecialista na spotrebiteľský úver, spoločnosť Cetelem Slovensko, zaviedla novinku v oblasti zasielania PIN kódov, čím eliminuje riziko jeho zneužitia. Ak požiadate o kreditnú kartu Cetelem, PIN kód obdržíte prostredníctvom SMS správy.

Okrem bezpečnosti je nespornou výhodou skrátenie celého procesu. „Reagovali sme na požiadavky klientov, ktorí preferujú elektronickú komunikáciu, hlavne z dôvodu úspory času“, vysvetľuje Michal Oravec, špecialista pre kreditné karty spoločnosti Cetelem.

V prvom kroku totiž klient dostane od spoločnosti list obsahujúci kreditnú kartu a „matrix“, na základe ktorého vie dešifrovať PIN kód. List je zasielaný doporučene, do vlastných rúk klienta. Presne o päť dní je klientovi zaslaná SMS správa obsahujúca zašifrovaný PIN kód, ktorý umožní aktiváciu kreditnej karty. V prípade nedoručiteľnosti SMS správy, je klientovi automaticky vygenerovaná obálka obsahujúca PIN k jeho kreditnej karte a zaslaná klasickou cestou, teda doporučene na jeho adresu.

CETELEM SLOVENSKO a.s. je úverová spoločnosť, ktorá na Slovensku pôsobí od roku 2000. Poskytuje nákup na splátky, kreditné karty a osobné pôžičky, a to priamo, prostredníctvom obchodných partnerov alebo Internetu. Jej hlavný akcionár – BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE, je členom bankovej skupiny BNP Paribas. S viac ako 29 000 zamestnancami pôsobí v 30 krajinách, na 4 kontinentoch.

www.cetelem.sk

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie Cetelem