MARKÍZA: Slovensko žije SuperStar

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Televízia, Markíza
TV Markíza Foto: ilustračné foto SITA/Nina Bednáriková

BRATISLAVA 22. februára (WEBNOVINY) – Pondelňajšie kastingové kolá Česko Slovenskej SuperStar zaujali najviac mladých divákov 12 až 34, ktorí vygenerovali share až 59,3 percenta. Dianie na pražskom a bratislavskom kastingu však so záujmom sledovali aj ženy 12 až 54 so share 57,9 percenta. V skupine 12 až 54 dosiahla včerajšia časť SuperStar hodnoty 17,3/52,6 percenta (18,4/49,5 percenta v 12+) a film na konkurenčnej stanici tak oslabila na hodnotu share 18,4 percenta (12+), informuje Markíza.

Tisíc a jedna noc pokračuje v trende sledovanosti, aj včerajšiu časť sledovalo bezmála 1 milión 80 tisíc divákov 12+ (22,8/50,4 percenta), pričom konkurenčný Panelák dosiahol sotva polovičnú hodnotu share (20 percent v 12+). Nezaostávajú ani programy počas dňa. Magazín Reflex s hodnotami 8,1/39,9 percenta (12 až 54) dosiahol včera druhý najvyšší share od januára 2010. Teleráno sa môže pochváliť najvyšším share v tomto roku (47,6 percenta v 12 až 54).

Share nad 40 percent v 12 až 54 dosiahli aj Prvé Televízne noviny (48,5 percenta), Nočné Televízne noviny (44,6 percenta), Televízne noviny (44,6 percenta), Partička (41,7 percenta), Športové noviny (40 percent) a Počasie (40 percent).

Celodenný podiel na trhu dosiahol včera tretiu najvyššiu hodnotu od januára 2010 s hodnotou 39,6 percenta a podiel v prime time sa vyšplhal až na 43,7 percenta, čo je piata najvyššia hodnota za ostatný rok (12 až 54), informovalo PR oddelenie TV Markíza.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie TV Markíza