METRO Distribúcia v Žilinskom regióne odteraz vo väčšom

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Bez názvu
Foto: METRO

BRATISLAVA 16. augusta (WBN/PR) – Podnikatelia, ktorí výhodnú službu využívajú, sa však odteraz môžu tešiť na ešte vyššiu úroveň servisu. Vo štvrtok 15. augusta totiž vedúci predstavitelia spoločnosti v Žiline slávnostne otvorili modernizovanú a zväčšenú distribučnú platformu.

Nové priestory s celkovou rozlohou 437,2 m2 predstavujú oproti pôvodnej platforme na rozvoz tovaru nárast plochy o vyše 150 % a disponujú piatimi nakladacími rampami pre vozový park rozšírený z piatich na sedem dodávkových automobilov. METRO tak v rámci služby METRO Distribúcia na Slovensku už prevádzkuje flotilu viac ako 30 rozvozových áut. Nová platforma v Žiline zatiaľ počíta s postupným zvýšením počtu zákazníkov o tretinu, no bez problémov by zvládla aj väčší nárast objemu rozvozov.

„Zákazníci oceňujú možnosť vybrať si z pohodlia domova čokoľvek z viac ako 33 000 položiek v sortimente METRO a dostať tovar vždy načas, keď ho potrebujú. Vedia pritom, že popri časovej úspore sa môžu absolútne spoľahnúť aj na prvotriednu čerstvosť a kvalitu dodaných produktov. Dvadsaťtri zamestnancov METRO Distribúcie denne obslúži asi 60 zákazníkov, toto číslo však stabilne rastie,“ hovorí o službe riaditeľ METRO Žilina Radoslav Jakubov.

Bez názvu
Foto: METRO

Podiel na celkovom rozvozovom predaji si v METRO Žilina približne na štvrtiny delia mikroregióny Nízke a Vysoké Tatry, Terchová a Orava, Žilina a okolie a Trenčín s blízkym okolím vrátane známych kúpeľov. „Rozvoz tovaru z METRO Žilina je kľúčovo prepojený s turistickým ruchom v oblastiach, ktoré pokrývame. Našimi zákazníkmi sú najmä lyžiarske a turistické centrá, kúpele, hotely a reštaurácie v turisticky vyhľadávaných lokalitách. Myslím si preto, že novú platformu si práve METRO Žilina naozaj zaslúžilo a dúfam, že táto investícia umožní aj ďalší rast podnikania a turizmu v našom regióne,“ hovorí Radoslav Jakubov.

Službu METRO Distribúcia aktuálne v Žiline využíva 185 zákazníkov. Toto číslo pobočka veľkoobchodu plánuje postupne zvyšovať, rovnako, ako podiel Distribúcie na celkovom obrate METRO Žilina. „Aktuálne tvoria závozoví zákazníci približne 1% z celkového počtu mesačne nakupujúcich zákazníkov METRO Žilina, no na celkovom mesačnom objeme predaja sa podieľajú až z jednej desatiny. V oblasti závozového predaja preto vidíme veľkú budúcnosť a naším cieľom momentálne je, do roka podiel distribúcie na predajoch zvýšiť minimálne o štvrtinu,“ vysvetľuje generálny riaditeľ METRO Cash & Carry SR, Axel Hluchy.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie Metro