Millward Brown Laboratory – otvorené v SR

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Millward Brown Laboratory
Millward Brown Laboratory Foto: Millward Brown

BRATISLAVA 21. júna (WBN/PR) – Minulý týždeň spoločnosť Millward Brown spoločne so svojimi klientmi slávnostne otvorila nové priestory klientskeho centra pre marketingový prieskum a consulting. Súčasťou nových priestorov spoločnosti Millward Brown je aj v súčasnosti najmodernejšie štúdio pre kvalitatívny marketingový prieskum trhu v strednej Európe.

Po 10 rokoch úspešného pôsobenia spoločnosti na slovenskom trhu prostredníctvom tímu profesionálov z Millward Brown Czech Republic, s.r.o. rozhodla sa táto spoločnosť výraznejšie vstúpiť na slovenský trh a v decembri 2009 založila jej organizačnú zložku v Bratislave. Neustále rastúci objem projektov a počet zákazníkov na Slovensku bol hlavným dôvodom pre založenie klientskeho centra. Hlavným cieľom centra je byť súčasným klientom neustále k dispozícii v každej fáze projektov, poskytovať špičkový klientsky servis a poradenstvo v oblasti market research.

15. júna o 13:30 úvodným hvizdom, znamenajúcim začiatok novej kapitoly histórie slovenského futbalu, začal aj Millward Brown písať novú éru spoločnosti na Slovensku. Nesmierne nás teší, že naši klienti prijali naše pozvanie na toto podujatie a spoločne sme mohli v príjemnej atmosfére skĺbiť príjemné s užitočným. Zatiaľ čo zápas Slovenska s Novým Zélandom sa skončil vo výsledku patom, my sme presvedčení, že výsledkom dlhodobých partnerstiev Millward Brown s klientmi na Slovenku budú vždy win-win projekty, ktoré pomôžu klientom na trhu rásť a budovať silné a zdravé značky.

Millward Brown, ktorý je súčasťou skupiny WPP a je členom druhej najväčšej research skupiny na svete KANTAR, vždy prináša na trh nové progresívnejšie metódy prieskumu a tiež inovácie v technológiách, ktoré zvyšujú úroveň prieskumov a maximalizujú efekt investovaných prostriedkov do market research projektov. Štúdio v Bratislave je vybavené zaobleným jednosmerne priepustným zrkadlom, ktoré umožňuje klientom sledovať rozhovory a kreatívne workshopy respondentov v rádiuse takmer 180 stupňov. Projektoví manažéri majú tak možnosť lepšie sledovať okrem iného aj neverbálnu komunikáciu respondentov, spôsoby narábania a užívania ich produktov. Dome kamera v štúdiu umožňuje klientovi a projektovému tímu sledovať detailne prakticky všetko v rádiuse 360 stupňov a dokáže počas projektu nahliadať a čítať jeho poznámky či práve vyplnenú odpoveď v dotazníku. Pre skúmanie podprahového vnímania reklamy, značky či vzťahu k službám alebo osobám, nie sú využívané len projektívne techniky. Dopĺňa ich bohatá sada kvantitatívne kalibrovaných kariet IDEACARDS™, ktoré reprezentujú špecifické vnímanie a postoje skúmaných cieľových skupín v rôznych regiónoch a kultúrach Európy . Projektový tím je vďaka podpore chatu schopné flexibilne komunikovať s moderátorom a usmerňovať jeho reakcie a otázky na respondentov. Klasické prieskumné metódy sa tak v tomto štúdiu stavajú flexibilnejšími, dynamickejšími a umožňujú neporovnateľne hlbšie spoznávať myslenie a správanie cieľových skupín.

Novinkou na Slovensku je zavedenie skúmania podprahového vnímania reklamy do kvantitatívno- kvalitatívneho testu Link™, ktorý je celosvetovo najvyužívanejším analytickým nástrojom pre hodnotenie a podrobnú diagnostiku kreatívneho a komerčného potenciálu reklamy. Ide o v západných krajinách dlhšie ponúkaný, no v našich zemepisných šírkach len nedávno úspešne testovaný, scan mozgových vĺn pri sledovaní reklamy pomocou EEG zariadenia. Mieru zaujatia, negatívne či pozitívne vnímanie reklamy v každej fáze priebehu reklamy, tak Millward Brown meria na robustných vzorkách cieľových skupín vo veľmi krátkom čase. Test Link™ sa tak stáva pre klientov ešte presnejším a maximálne nestranným nástrojom, ktorý dokáže okrem iného predikovať komerčný úspech reklamy, jej mieru zaujatia a potenciál zapamätateľnosti, pochopenia odkazu a tiež správneho priradenia ku značke.

Aj vďaka týmto inováciám, ktoré Millward Brown v tomto období prináša na trh, budú naši klienti na významne profitovať z hlbšieho pochopenia cieľových skupín a využiť tieto poznatky v prospech ich značky, mediálnej a komunikačnej stratégie.

O Millward Brown

Millward Brown je jednou z popredných prieskumných agentúr a odborníkom na efektívnu marketingovú komunikáciu, média a brand equity. S využitím integrovaných marketingových riešení – kvalitatívnych aj kvantitatívnych – pomáha Millward Brown svojim klientom budovať silné značky a ponúkať konkurencieschopné služby. Millward Brown prevádzkuje viac ako 79 pobočiek v 52 krajinách sveta. Medzi ďalšie špecializácie Millward Brown patrí Global Media Practice (zaoberá sa efektivitou médií), Millward Brown Optimor (zameraný na pomoc klientovi maximalizovať návratnosť investícií do značky a marketingu), Millward Brown Precis (sledovanie a meranie PR), Dynamic Logic (svetová jednotka v meraní efektivity digitálneho marketingu) a KMR (globálny poskytovateľ Target Group Index [TGI] – nástroja pre profilovanie trhu a médií). Millward Brown je súčasťou spoločnosti Kantar, výskumnej, konzultačnej a informačnej skupiny WPP.

O WPP

WPP je najväčšie svetové zoskupenie pre komunikačné služby. Prostredníctvom svojich spoločností poskytuje táto skupina rozsiahle spektrum reklamných a marketingových služieb vrátane reklamy, riadenia médií, spotrebiteľských prieskumov, public relations a public affairs, značky a identity, komunikácie v oblasti zdravotníctva, priamej a digitálnej propagácie, marketingu v oblasti vzťahov a špecializovanej komunikácie. Spoločnosť zamestnáva viac ako 138,000 ľudí v 2,400 pobočkách v 107 krajinách sveta. Podrobnejšie informácie nájdete na www.wpp.com.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Viac k osobe Millward Brown