Na internete sa predáva najmä oblečenie a knihy

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať

BRATISLAVA 3. mája (WEBNOVINY) – V prvom kvartáli tohto roku nakupovali Slováci na internete najmä oblečenie, knihy a bielu techniku. Skúsenosti s nákupom odevov, doplnkov a obuvi má pritom až 36 percent ľudí nakupujúcich online. Knihy kupuje 33 percent z nich a bielu techniku 29 percent ľudí využívajúcich služby e-shopov.

Vyplýva to z prieskumu nezávislého portálu heureka.sk, ktorý porovnáva už takmer štyritisíc e-shopov, ich tovary a ceny. Prieskumu sa zúčastnilo dvetisíc ľudí.

V prvej desiatke sa umiestnili aj televízory a video (24 percent), kozmetika (23 percent), mobilné telefóny a vreckové počítače (21 percent), segment auto-moto (19 percent), detský tovar a hračky (18 percent), športové vybavenie (17 percent) či dovolenka a ubytovanie (16 percent).

„Hlavným dôvodom online nakupovania sú pre 51 percent respondentov nižšie ceny oproti kamenným obchodom. Zhruba 27 percent opýtaných preferuje úsporu času a pohodlie a asi 10 percent oceňuje širší sortiment,“ uviedol projektový manažér heureka.sk Kamil Demuth.

Informácie agentúre SITA poskytla Diana Mareková Theizlová z agentúry Fusion.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať