Najlepší víkend od decembra 2009, tvrdí Markíza

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Markíza
Foto: SITA

BRATISLAVA 21. februára (WEBNOVINY) – Nedeľná opening show ČeskoSlovenskej Superstar sa stala najsledovanejším programom z minulotýždňovej ponuky slovenských televízií, ale nielen SuperStar lámala v nedeľu rekordy sledovanosti! Dobre sa darilo aj česko slovenskému premiérovému filmu Hasiči s hodnotami 11,3/37,6 percenta (12-54), ale aj reláciám vysielaným počas dňa. Retrospektívnu reláciu Hviezdna dráha Markízy sledovalo takmer 470 tisíc divákov v 12+ a hodnoty v 12 až 54 dosiahli 8,8/31,4 percenta.

Štart druhej medzinárodnej SuperStar ukázal, že celosvetovo najúspešnejšia spevácka show sa nemôže skončiť inak, ako úspechom. U divákov vo veku 12 až 54 zaznamenala sledovanosť 18 percent s podielom 47,3 percenta (621 000), pričom najviac zaujala mladých divákov 12 až 34, ktorí vygenerovali share až 54,2 percenta. Najvyšší podiel na trhu dosiahla prvá časť tohto megaprojektu v Prešovskom kraji (shr 55,1 percenta), Košickom (shr 51,4 percenta) a Žilinskom kraji (shr 46,3 percenta). V skupine 12+ dosiahla Česko Slovenská SuperStar hodnoty 18,8/42,6 percenta pri počte takmer 900 tisíc divákov a program konkurenčnej televízie tak skončil na pokraji záujmu so share 14,9 a 17,8 percenta (12+). Ďalšiu časť SuperStar diváci uvidia večer o 21.00h, v ktorej si môžu pozrieť, ako to vyzeralo počas pražského a bratislavského kastingu, dodáva Markíza.

Publicistická relácia Lampáreň dosiahla v 12+ hodnoty 11,4/41,7 percenta (540 tisíc divákov), share v 12 až 54 dosiahol 32,8 percenta. Politická talkshow Na telo zaujala bezmála 530 tisíc divákov 12+ a so share 42,3 percenta sa zaradila do prvej desiatky najúspešnejších od januára 2010. V 12 až 54 dosiahla share 33,5 percenta. Úspešná bola aj relácia Zo zákulisia s piatym najvyšším share 29,1 percenta (12 až 54) za ostatný rok.

Najsledovanejším filmom slovenského trhu bol v uplynulom týždni sobotný film Cesta do stredu Zeme, ktorého hodnoty v 12 až 54 sa vyšplhali na skvelých 13,4/40,2 percenta. Diváci 12+ vygenerovali share 30,5 percenta a takmer o 200 percent predbehol konkurenčný film, ktorý skončil so share 10,8 percenta. Markíza tak dosiahla najvyšší víkendový prime time 40,9% od decembra 2009, uviedlo PR oddelenie TV Markíza.

Markíza informuje aj o čítanosti portálov markiza.sk a tvnoviny.sk, ktorá v období 1.1.-14.2.2011 stúpla oproti rovnakému obdobiu minulého roka o vyše 25 percent. Priemerná denná návštevnosť v uvedenom období sa na televíznom portáli Markízy pohybuje na úrovni 112 tisíc unikátnych užívateľov. Na spravodajskom portáli je to 72 tisíc unikátnych užívateľov.

Televízny portál Markízy zaznamenal v utorok druhú najvyššiu návštevnosť od začiatku merania v roku 2007 s počtom 152.741 unikátnych užívateľov a 1.089.241 zobrazení. Spravodajský portál navštívilo vyše 93 tisíc unikátnych užívateľov. Skupina portálov Markízy tak po druhýkrát vo svojej histórii pokorila hranicu 200 tisíc unikátnych užívateľov (200.941 UV) a vygenerovala 1.590.550 zobrazení, dodáva Markíza.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie TV Markíza