Národné Dni Kariéry opäť otvárajú svoje brány študentom

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Foto: NDK

BRATISLAVA 8. februára (WBN/PR) – Usporiadateľ veľtrhu, organizácia AIESEC, sa po úspešnom nultom ročníku v Košiciach rozhodol v novej tradícii pokračovať. Východoslovenská metropola bude veľtrh hostiť 22. Marca v hoteli Centrum.

NDK ponúka firmám priamy kontakt s potenciálnymi zamestnancami. Vďaka cielenej komunikácii sa veľtrhu zúčastňujú aktívni a ambiciózni mladí ľudia so študijným profilom ako ekonómia, manažment, marketing, alebo IT. Dané spoločnosti majú možnosť vytipovať si správnych kandidátov a vyskúšať si ich zručnosti a vedomosti priamo na veľtrhu. V prípade špecifických požiadaviek pre uchádzačov, firmy využívajú služby sprievodného programu. Vhodne nastavené kritéria riešenia prípadových štúdií, panelové diskusie alebo otvorený „face to face“ priestor je jednoznačným ukazovateľom schopností daných záujemcov o prácu.

Medzi benefity zúčastnených firiem patria zvyšovanie povedomia o spoločnosti a značke, budovanie komunikácie, alebo prezentácia firemnej stratégie. Práve otvorenosť a priateľskosť firiem je v očiach študentov kľúčovou pre vnímanie firmy ako „zamestnávateľa snov“. Tento fakt potvrdzuje aj prieskum „The most desired company“ do ktorého sa v minulom roku zapojilo 32 univerzít na Slovensku. V rebríčku najžiadanejšieho zamestnávateľa sa v prvej desiatke umiestnili spoločnosti ako IBM, Dell, VÚB banka, Slovak Telekom, PwC, Accenture a Volkswagen. Všetky spomenuté spoločnosti sa pravidelne zúčastňujú Národných Dní Kariéry a nebudú na NDK chýbať ani tento rok.

Spoločnosti majú na registráciu posledných pár dní. Zuzana Danechová, Manažérka pre vzťahy s korporátnym sektorom, hovorí:

V súčasnosti máme zaregistrovaných viac ako 60 vystavovateľov širokého zamerania. Očakávame však nárast tohto čísla, nakoľko predaj bude ukončený 15.2.2012. Firmy majú možnosť zakúpenia okrem balíčkov a priamej účasti na NDK možnosť zúčastniť sa nepriamo prostredníctvom reklamnej podpory a iných služieb.“

Kvalita, tradícia, špecifická cieľová skupina a neustále zlepšovanie služieb. To sú charakteristiky najväčšieho veľtrhu práce pre mladých na Slovensku.

Viac informácií na: www.ndk.sk

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať