Väčšina pasažierov Ryanairu, ktorých lety zrušili, už má náhradné lety, alebo im vrátia cestovné

Letisko Bratislava - Ryanair
Lietadlo spoločnosti Ryanair na bratislavskom letisku. Foto: bts.aero.

Spoločnosť informovala, že skontaktovať sa musí ešte s takmer desaťtisíc zákazníkmi

BRATISLAVA 25. septembra (SITA) – Írska nízkonákladová letecká spoločnosť Ryanair, ktorá v polovici septembra ohlásila, že počas šiestich týždňov v septemberi a októbri zruší 2 100 letov pre nedostatok pilotov, už pre 97 percent dotknutých pasažierov dohodla alternatívne lety alebo vrátenie cestovného.

Letecký prepravca o tom informoval v správe, ktorú v pondelok poskytol agentúre SITA. Skontaktovať sa musí ešte so zvyšnými troma percentami dotknutých zákazníkov, čo je necelých desaťtisíc ľudí.

Aerolínie sa pre zrušené lety znovu ospravedlňujú cestujúcim 

„Opäť sa úprimne ospravedlňujeme každému z 315 tisíc zákazníkov, ktorých pôvodné lety boli zrušené,“ povedal riaditeľ marketingu spoločnosti Ryanair Kenny Jacobs. Dodal, že pre problémy s rozpisom služieb pilotov sa už nijaké ďalšie lety nezrušili.

Generálny riaditeľ firmy Ryanair Michael O’Leary minulý týždeň povedal, že rušenie letov počas šesťtýždňového obdobia firmu stojí približne 25 mil. eur.

Ďalšie k téme

Zdieľať Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom
Firmy a inštitúcie Ryanair