Železničná spoločnosť Slovensko investuje do modernejších zákazníckych centier približne 640-tisíc eur

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Pilotna revitalizacia zst malacky.jpg
Pilotná revitalizácia ŽST Malacky. Foto: ZSSK

Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) zmodernizuje a jednotne označí svoje zákaznícke centrá v hodnote okolo 640-tisíc eur. Pilotný projekt na železničnej stanici v Malackách stál vyše 5 100 eur.

Ako uviedol Tomáš Kováč, hovorca ZSSK, predajné miesta národného dopravcu sú nesúrodé a často ťažko rozpoznateľné, lebo nemajú jednotný vizuál.

ZSSK chce budovať nový vzťah s cestujúcimi modernizáciou, odstránením vizuálneho smogu, jednotným štandardizovaným dizajnom a prehľadnosťou informácií.

Modernizácia a prehľadnosť

Na železničnej stanici v Malackách sa presunuli informácie do informačnej knihy, ktorá je súčasťou nového panelu, ako aj na digitálnu obrazovku, na ktorej sa zobrazujú informácie o mimoriadnostiach či prípojných spojoch MHD.

Po pilotnej verzii v Malackách, vyhodnotení funkčnosti a vnímania cestujúcich sa bude pokračovať v revitalizácii ďalších vyše 200 predajných miest ZSSK.

Prieskum spokojnosti cestujúcich, ktorý ZSSK vykonala na stanici Malacky v októbri 2020 na vzorke 125 respondentov, preukázal, že 70 percent cestujúcich vníma zmenu dizajnu predajného miesta pozitívne.

Pilotný projekt

Pilotný projekt revitalizácie železničnej stanice v Malackách zastrešila v rámci výroby a montáže firma SalesSupport, ktorá z troch oslovených spoločností ponúkla najlepší pomer ceny a kvality. Celková cena revitalizácie je 5 129 eur.

Nový dizajn predajných miest a návrhy nástenných panelov, ktoré bude národný dopravca aplikovať na všetkých predajných miestach, staniciach a zastávkach, pre ZSSK navrhla spoločnosť Siebert&Talaš. Suma za komplexný návrh dizajnu bola 4 950 eur.

Jednotný vizuál

Nový jednotný vizuál sa dotkne aj zákazníckych centier. Spolu 13 zákazníckych centier ZSSK v rámci Slovenska prešlo čiastočnou vizuálnou transformáciou, ktorá vychádza z dizajnu zákazníckeho centra na Trnavskom Mýte v Bratislave.

Vybrané plochy sa využili na komunikáciu image posolstiev ZSSK. Na ďalšie marketingové účely, ako aj operatívne informácie pre cestujúcich slúžia nástenky a kliprámy, prípadne tzv. „áčkové“ tabule. Celková cena redizajnu zákazníckych centier predstavuje 10 000 eur.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Viac k osobe Tomáš Kováč
Firmy a inštitúcie ZSSK Železničná spoločnosť Slovensko