Nepokazte si Vianoce nedoručenými vianočnými darčekmi

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Geis point_2805127.jpg
Geis

BRATISLAVA 4. decembra 2017 (WBN/PR) – Najkrajšie sviatky v roku sú už za dverami a vo vzduchu obchodných predajní už cítiť vianočnú atmosféru. Nákup vianočných darčekov by ste nemali nechávať na poslednú chvíľu, a to hlavne v prípade nákupu cez internet. Tí, ktorí však nemali v dostatočnom predstihu čas na nákup darčekov, sklamaní nebudú a objednané vianočné darčeky im budú doručené včas.

Aby sa zákazník vyhol nielen vianočnému stresu, ale aj možným nepredvídateľným problémom s nedoručením svojej zásielky, nemal by nákup vianočných darčekov nechávať na poslednú chvíľu. Aj v prípade, že zo strany logistickej spoločnosti ide všetko ako švajčiarske hodinky, vždy sa totiž môžu vyskytnúť neočakávané situácie, ktoré doručenie vianočného darčeka môžu skomplikovať.

Keď je vianočná sezóna v plnom prúde / Na vianočnú sezónu sme dôkladne pripravení

Sezóna vianočných nákupov je už tradične akýmsi ťahúňom celého roka. Online nakupovaniu prichádza na chuť stále viac a viac ľudí, ktorí si k nemu postupne vytvorili dôveru a uľahčuje im prípravu na Vianoce v tomto hektickom čase. Aj keď nákup vianočných darčekov pomocou niekoľkých klikov bol pred pár rokmi iba sen, dnes takto svojich najbližších obdarúva väčšina Slovákov.

Ako však zaručiť, že Ježiško privezie darčeky pod vianočný stromček včas? „Na vianočnú sezónu sa pripravujeme už od augusta tak, aby sme mali dostatočný počet kuriérov a ľudí v skladoch. Vianoce sú jedným z najnáročnejších období v roku, kde objemy zásielok stúpajú až trojnásobne. Je teda potrebné spracovať extrémne množstvo tovaru v naozaj krátkom čase a musíme počítať aj s nepriaznivým počasím,“ hovorí Dušan Vilhan, obchodný riaditeľ skupiny Geis na Slovensku. „Preto odporúčame, aby si ľudia nenechávali objednávku vianočných darčekov na poslednú chvíľu,“ dodáva Dušan Vilhan.

Partner, ktorý Vás na Vianoce nenechá v štichu

Skupina Geis patrí na slovenskom logistickom trhu k popredným spoločnostiam, ktoré zabezpečujú prepravné a logistické služby. Zásielky doručujú ako do firiem, tak na súkromné adresy. Zaujímavou službou je ich sieť výdajných miest pre balíky z e-shopov – Geis point so všetkými požiadavkami, ktoré sú nevyhnutné pre úspešné doručenie a maximálnu spokojnosť zákazníkov.

Táto služba aktuálne zahŕňa viac ako 500 zmluvných výdajných miest na Slovensku a v Českej republike, a veľmi rýchlo získava stále viac na popularite. Príjemca zásielky totiž nemusí čakať na svoj balík, ale môže si ho vyzdvihnúť na výdajnom mieste vtedy, keď sa mu to hodí. Balík je pripravený k vyzdvihnutiu 7 dní po doručení. Prečo si teda balík z e-shopu neposlať, alebo nepresmerovať do Geis Pointu a tam si ho vyzdvihnúť napríklad pri vianočných nákupoch?

„Stále pracujeme na rozširovaní siete, zlepšovaní dostupnosti výdajných miest a väčšieho komfortu pre ich využitie. Popri tom zvyšujeme aj počet e-shopových platforiem, do ktorých je modul Geis Point implementovaný, “ hovorí Naďa Bohinská, koordinátorka projektu Geis Point.

Vianočná istota prichádza včasným dodaním

Vianoce, sviatky lásky a pokoja. Ak si ich chcete užiť v tomto duchu a vyhnúť sa tlačeniciam v obchodoch, môžete nákup vianočných darčekov vyriešiť bezpečne cez internet. Vybavíte to jednoducho, z tepla vášho domova a tovar môžete mať aj spoza oceánu. Aby ste mali istotu, že pod vianočným stromčekom nájdete všetky darčeky, odporúčame posledné objednávky cez internet vykonať dostatočne včas, aby prepravná spoločnosť mala dostatok času priviezť vám zásielku aj za nepredvídateľných okolností.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať