Nový prírastok do rodiny Kláštorných vín

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Kláštorné ružové
Kláštorné ružové

BRATISLAVA 15. augusta (WBN/PR) – Vína s označením Cuvée sú bežnou súčasťou denného menu v krajinách ako Francúzsko, Taliansko, či Španielsko. U nás sú už dlhé roky najznámejším Cuvée kláštorné vína značky VITIS Pezinok, ktoré pôsobia na našom trhu viac ako štyri desaťročia, ich zrod sa datuje do čias Československa, do roku 1970. Spoločnosť VITIS Pezinok sa tak dnes môže pochváliť dlhoročnou tradíciou a kvalitou kláštorných vín. Portfólio kláštorných vín sa tento rok popri červenom a bielom víne rozšírilo o vyhľadávané a obľúbené ružové víno. Zároveň spoločnosť uviedla radu týchto vín v novom šate, s atraktívnejšími etiketami, avšak s malou štipkou nostalgie – tradičným obrázkom horiacej sviečky a typickým lomeným oblúkom.

Vína, ktoré si získali srdcia mnohých ľudí

Kláštorné vína značky VITIS Pezinok uzreli svetlo sveta začiatkom sedemdesiatych rokov minulého storočia. Počas svojho úspešného pôsobenia na trhu si prešli búrlivými zmenami rovnako ako doba, v ktorej sa vyvíjali, ich popularitu však nezatienila ani široká expanzia zahraničných vín v deväťdesiatych rokoch. Kláštorné vína sa najskôr plnili výhradne do 1 litrových obrátkových fliaš z kvalitného Premium Cuvée. Rodina Kláštorných sa začiatkom nového milénia rozšírila o nový formát 0,75 L, ktorý sa stával medzi spotrebiteľmi čoraz viac obľúbeným. Tento rok pribudlo ku klasike – bielemu a červenému vínu aj nové Cuvée-ružové, ktorého popularita v našich zemepisných šírkach stúpa. Zároveň VITIS Pezinok uviedol na trh fľaše s novými etiketami, ktorým ale aj naďalej dominuje motív sviečky.

Kláštorné ružové víno

Najmladším členom Kláštornej rodiny je lahodné ružové víno, ktorého etiketu tradične zdobí horiaca sviečka. Popularitu tomuto vínu dodáva ovocno-kvetinová vôňa a jeho jemná ovocná chuť, ktorá skvele osvieži. Je to príjemné víno so sviežou kyselinou a s jemnou dochuťou. Osloví nežnou ružovou farbou a získa si vašu priazeň.

Kláštorné ružové víno sa výborne hodí k jedlám z morských rýb, plodov a zeleninovým šalátom. Je takisto vhodný k ľahkým dezertom. Odporúčaná teplota na podávanie je 7 – 8° C.

Kláštorné červené
Kláštorné červené

Kláštorné červené víno

Podmanivé Kláštorné červené víno je známe všetkým, na označenie tohto vína sa používa jednoduché a výstižné pomenovanie – „sviečka“. Je charakteristické rubínovou farbou a vôňou bobuľového ovocia. Vyznačuje sa plnou chuťou, vďaka ktorej sa stalo obľúbeným a vyhľadávaným nápojom širokej spotrebiteľskej verejnosti.

Kláštorné červené víno odporúčame servírovať s poľovníckymi špecialitami, napr. s divinou. Takisto je ideálnym doplnkom k steakom alebo biftekom. Odporúčaná teplota na podávanie je 14 – 15°C.

Kláštorné biele
Kláštorné biele

Kláštorné biele víno

Lahodné Kláštorné biele víno sa vyznačuje jasnou žltozelenou farbou. Charakteristické je príjemnou ovocnou arómou a plnou korenistou chuťou, ktorá si podmaní chuťové poháriky nejedného milovníka vína.

Kláštorné biele víno si najlepšie vychutnáte s pečenou hydinou a sladkovodnými rybami. Výborne dopĺňa aj zeleninové špeciality. Odporúčaná teplota na podávanie je 10 – 12° C.

Spoločnosť Hubert J.E. patrí medzi najvýznamnejších stredoeurópskych výrobcov kvalitných sektov, sýtených a tichých vín pre rôzne príležitosti. Spoločnosť ponúka široké portfólio produktov vysokej kvality a skvelej chuti, ktoré neustále inovuje a prispôsobuje požiadavkám doby a trhu. Hubert J.E. vyrába tradične známe a obľúbené značky ako Hubert Club, Hubert de Luxe, Hubert Grand, Hubert L´Original, Johann E. Hubert a City Sec a víno Svätopluk. Pod značkou dcérskej spoločnosti Vitis Pezinok zabezpečuje distribúciu produktov Karpatské Brandy Špeciál, Karpatské Brandy, Chateau Pezinok, Kláštorné a ďalšie. Spoločnosť okrem toho distribučne zastrešuje značky alkoholických nápojov Cinzano, Bohemia Sekt, Víno Mikulov, Habánske sklepy, Wodka Gorbatschow, Campari, Henkell Trocken, Söhnlein Brillant a Deinhard. Celkový odbyt spoločnosti za rok 2010 bol vyše 16 miliónov jednotkových fliaš, čo predstavuje nárast o takmer 5 % oproti roku 2009.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Viac k osobe Hubert J.E. Sereď