NUTRILITE bol hlavným partnerom bratislavského marathónu

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Foto: Amway / NUTRILITE

BRATISLAVA 1. apríla (WBN/PR) – Značka NUTRILITE spoločnosti Amway bola hlavným sponzorom jubilejného 10. bratislavského marathónu. Rovnako ako každý rok, aj teraz akcia prilákala tisíce športových nadšencov a divákov.

Súčasťou maratónskeho víkendu bol aj NUTRILITE Minimarathón, beh o dĺžke 4,2 kilometra. Tento rok sa tohto behu zúčastnilo celkom 1300 bežcov, z toho 950 nezávislých obchodných partnerov Amway.

Najrýchlejší čas dosiahol už tradičný víťaz Lukáš Olejníček, ktorý je v Českej republike jedným z ambasadorov značky NUTRILITE. Účasť na akcii stále rastie. Kým v roku 2006 sa všetkých behov bratislavského marathónu zúčastnilo celkom 760 ľudí, tento rok to už bolo viac ako 10 tisíc. To isté môžeme povedať aj o NUTRILITE Minimarathónu, ktorého sa tento rok zúčastnil rekordný počet obchodných partnerov Amway.

Bežecký víkend sa pritom neobmedzuje len na športovcov, ale dáva priestor pre príjemne strávený čas celým rodinám. Akcia má tiež charitatívny rozmer, ktorý organizátori symbolicky nazvali „43. kilometer – bežíme všetci spoločne“.

NUTRILITE od spoločnosti Amway je jednou z najpredávanejších značiek vitamínov a minerálov na svete. Vývoj a výskum pre NUTRILITE prebieha v 65 laboratoriách v sedmich krajinách sveta. Prostredníctvom podpory športových akcií sa Amway snaží propagovať zdravý životný štýl. NUTRILITE tiež podporuje boj s detskou podvýživou dobročinnou kampaňou Power of 5, ktorá spočíva predovšetkým v bezplatnej distribúcii výživových balíčkov pre deti v rozvojových krajinách.

Fotografie z akcie môžete nájsť na Facebooku Amway.

Ďalšie novinky z Amway nájdete na news.amway.cz

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie Amway