Odlíšiť sa treba lepšími službami, nie produktom

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Marek Jankovič
Marek Jankovič

BRATISLAVA 1. februára (WBN/PR) – Marek Jankovič, prezident a predseda predstavenstva Allianz – Slovenskej poisťovne, hovorí v rozhovore pre poistovne.sk, že poistný trh stagnuje, a preto sa poisťovne musia odlíšiť najmä službami, ktoré ponúkajú klientom. Myslí si, že poskytovanie nadštandardných služieb ako pri havarijnom poistení, sa dá preniesť aj do poistenia osôb. „Napríklad pri pripoistení zdravia nebudeme zabezpečovať poistením iba finančné krytie, ale poskytneme mu lepšie služby súvisiace so zdravotným zákrokom,“ ilustruje budúcnosť Jankovič. Slováci podľa neho majú ešte stále nízke povedomie o potrebe poistenia. Ukázalo sa to pri minuloročných záplavách, keď takmer polovica domácností nebola vôbec poistená alebo bola poistená nedostatočne.

Napriek tomu sa na Slovensku už poisťuje veľa ľudí aj v životnom poistení aj v neživotnom. V minulom roku tvorilo životné poistenie skoro 55 percent z celkového predpísaného poistného a neživotné asi 45 percent. Rozdiel oproti západnej Európe je podľa Jankoviča skôr v rozsahu a výške poistnej sumy. „Slováci si stále volia nízke cieľové sumy a rozsah krytia je by mohol byť širší. Výška ochrany nie je adekvátna ich príjmom,“ dodáva.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Viac k osobe Marek Jankovič
Firmy a inštitúcie Poistovne.sk