Som takú tému zachytila, že P. Kellner odkúpil od CME ich podiel v médiach, ktorý sa týka okrem iných aj TV NOVA a TV Markíza. A že kvoli tomu treba prijať zákon, ktorý zabráni tomu, aby P. Kellner odpredal ďalej TV Markízu spoločnosti Penta. No a mám takú otázku, že ako chceme upraviť zákonom, komu smie P. Kellner odpredať TV Markíza. Lebo, jednak ide o súkromné obchodné rozhodnutie českej spoločnosti ( resp.českého podnikateľa) a jednak tu už zákon zakazujúci krížové vlastníctvo médií máme. Tak moja otázka je, že či zákonom určíme aj konkrétne subjekty, ktoré nesmú vlastniť médiá, alebo je to zas len z kategórie prísľubov, ktoré sa nedajú realizovať a v závere teda budú ľudia opať rozčarovaní a nahnevaní, keď sa teda prípadne P. Kellner rozhodne podiel v TV Markíza predať niekomu, s kým nebudem(e), ako sa vraví, stotožnení?
Myslím, že média by mali byť oveľa profesionálnejšie v témach, ktoré sa ich týkajú. Lebo každé medium niekto vlastní, že, no a taký zákon može potom byť “použitý” v princípe proti komukoľvek. Pravdou tiež je, že zavedené média sa predávajú za ceny, ktoré si može “dovoliť” len niekoľko spoločností, prípadne osob. Nemali by sme skĺznuť k predstave typu, že US Steel za1€. Lebo každý súdny človek minimálne tuší, že tak to nefunguje. Jasné, každému sa niekto “páči” viac, iný/í menej, lenže ono to na predaj obchodných podielov zas vplyv nemá. Preto by sme mali o tom debatovať racionálne.