Podľa Subway sa v kríze najlepšie darilo Poľsku

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Subway
fastfood

BRATISLAVA 14. decembra (WEBNOVINY) – V regióne strednej a východnej Európy sa podľa vývoja predaja sendvičov fast-foodového reťazca Subway najlepšie v čase ekonomickej krízy darilo Poľsku, Rusku a Česku. V Poľsku vzrástli deväťmesačné tržby medziročne o pätinu a v Rusku o štyri percentá. Ako spoločnosť ďalej informovala, v Česku a Bulharsku zostali tohtoročné tržby na približne minuloročnej úrovni. Slovensko zatiaľ reťazec nehodnotil, nakoľko spoločnosť k nám vstúpila len tento rok, preto zatiaľ zo svojich štyroch reštaurácií nemá potrebné údaje.

Okrem hodnotenia v počte predaných sendvičov a počtu zákazníkov v predajniach Subway sú podľa manažéra rozvoja reťazca pre strednú a východnú Európu Martina Princa uvedené krajiny najlepšie v regióne aj v ďalších ukazovateľoch. Zaujímavosťou podľa Princa je, že vo všetkých krajinách regiónu, kde Subway pôsobí, teda tiež v Chorvátsku a Maďarsku, sa zvýšila útrata ľudí na jeden nákup. Do konca roka očakáva spoločnosť ďalšie vylepšenie výsledkov oproti predchádzajúcemu obdobiu roka vo všetkých krajinách regiónu, z čoho podľa Princa reťazec usudzuje, že „dno ekonomickej krízy je už za nami“. „Už od začiatku júla sa situácia značne zlepšuje oproti predchádzajúcim mesiacom,“ dodal Princ.

Subway patrí s vyše 32 tis. reštauráciami v 90 krajinách k najväčším franchisingovým fast-foodových reťazcom orientovaným na predaj dlhých sendvičov na svete. Na Slovensku pôsobí reťazec od apríla tohto roka a v súčasnosti u nás prevádzkuje štyri reštaurácie. Reťazec bol založený v roku 1965 v meste Milford, v USA.

SITA

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať