Poisťovne Union a Dôvera neprezradia, koľko dajú na kampane

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Union
Union - zdravotná poisťovňa Foto: SITA / Tomáš Benedikovič

BRATISLAVA 30. júla (WEBNOVINY) – Na prepoisťovaciu kampaň sa po Všeobecnej zdravotnej poisťovni (VšZP) chystá aj Union zdravotná poisťovňa.

Aké financie do nej plánuje investovať, však neprezradila. „Konkrétnu výšku nákladov považujeme za informáciu obchodného charakteru, a preto ju nezverejňujeme,“ uviedla hovorkyňa Unionu Judita Smatanová.

Ako pokračovala, kampaň bude financovaná z prevádzkových nákladov zdravotnej poisťovne.

Prezentovať ju plánujú na internete a v televízií.

„Počas prepoisťovacej kampane cez rôzne výhody a argumenty zdôvodňujeme, prečo sa stať poistencom Union zdravotnej poisťovne,“ vysvetľuje Smatanová.

Dôvera kampaň nepripravuje

ZP Dôvera
Foto: SITA

Druhá súkromná zdravotná poisťovňa Dôvera sa na klasickú prepoisťovaciu kampaň nechystá.

Podľa PR špecialistky Dôvery Moniky Šimunovej služby pre svojich poistencov vyvíjajú a komunikujú priebežne. „Informovať poistencov kampaňou len o tom, že sme tu a nehovoriť, čo konkrétne sme im priniesli, považujeme za neefektívne míňanie peňazí,“ skonštatovala Šimunová.

Ako pokračovala, tento rok majú za sebou jednu mediálnu kampaň na konkrétnu službu, v súčasnosti zvažujú ďalšiu, ktorá bude taktiež propagovať určitý produkt.

„Naše mediálne kampane financujeme z vlastných finančných prostriedkov určených na prevádzku. Výšku nákladov nekomunikujeme,“ uviedla PR špecialistka Dôvery.

VšZP ostáva dominantnou

Vszp, vseobecna zdravotna poistovna
Foto: SITA/Marián Peiger

Všeobecná zdravotná poisťovňa uplynulý týždeň informovala, že za kampaň k získaniu nových poistencov zaplatí 580 tis. eur. Peniaze pôjdu z prevádzkových nákladov VšZP.

Počas posledného prepoisťovacieho obdobia zväčšila svoj poistný kmeň jedine Union zdravotná poisťovňa, ktorá zaznamenala prírastok klientov o 30 tisíc.

Dôvera evidovala úbytok 11 tis. poistencov a VšZP 19 tis. poistencov. Štátna poisťovňa však aj napriek najväčšiemu úbytku, zostala dominantnou so 64,09-percentným podielom na trhu. Dôvera má 27,49 % a Union 8,42 % na trhu.

Možnosť prejsť do inej zdravotnej poisťovne majú poistenci do konca septembra. Ak sa pre zmenu poisťovne rozhodnú, jej klientmi sa stávajú od prvého januára nasledujúceho roka.

Ďalšie k téme

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie Dôvera zdravotná poisťovňaUnion poisťovňaVšZP Všeobecná zdravotná poisťovňa