Prehľad sortimentu online

Bez názvu

BRATISLAVA 1. septembra (WBN/PR) – Veľkoobchodný reťazec METRO Cash & Carry umožňuje svojim zákazníkom prostredníctvom webových stránok www.metro.sk prístup ku kompletnému sortimentu potravín približne tri štvrtiny všetkého spotrebného tovaru. Sortiment je bez obmedzenia prístupný na hlavnej stránke webu, pod záložkou „Sortiment online“ a ponúka informácie o dostupnosti tovaru vo všetkých šiestich pobočkách vrátane aktuálnych cien. Zákazníkom METRO, ktorí sa zaregistrujú, potom umožňuje vytvoriť si online nákupný zoznam s možnosťou využitia nákupnej histórie alebo definovaného obvyklého sortimentu zákazníka.

„V METRO sme vyšli v ústrety požiadavkám našich zákazníkov a sprístupnili sme informácie o sortimente online. Našim cieľom je, aby zákazníci METRO mali možnosť získať prehľad o aktuálnych cenách tovarov a dostupnosti na predajni, kam chodia nakupovať. Môžu si tak pred samotným nákupom všetko skontrolovať z domova či z práce a prípadne rovno vytvoriť nákupný zoznam, ktorý sa im navyše archivuje na možné budúce využitie,“ hovorí Josef Suchánek, eCommerce Manager.

Tovar je možné vyhľadávať podľa:

• kategórie (napríklad ovocie, zelenina, mäso, ryby, atď.)

• názvu tovaru alebo jeho časti

• kódu tovaru

• filtrov vlastností (napríklad akcie, chladené atď.)

Vytvorený nákupný zoznam je možné:

• vytlačiť

• uložiť do PDF

• odoslať e-mailom

• využiť na tvorbu ďalšieho nákupného zoznamu

• k rozpracovanému nákupnému zoznamu je možné sa po opätovnom prihlásení kedykoľvek vrátiť a pokračovať vo výbere tovaru.

Sortiment online zahŕňa 100% sortimentu potravín a 75% všetkého nepotravinárskeho sortimentu, vrátane drogérie. Je zameraný na najpredávanejšie položky podľa preferencií zákazníkov, ktorí využívajú službu METRO Distribúcia a tovar si objednávajú online.

Priamy odkaz na sortiment online je na: http://www.metro.sk/sortiment

Zdieľať Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom
Firmy a inštitúcie Metro