Pri online bankovníctve nás inšpiruje aj Amazon

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať

BRATISLAVA 25. septembra (WBN/PR) – Oyvind Oanes, člen predstavenstva ZUNO, ktorý má na starosti marketing hovorí v rozhovore pre BANKY.sk, že vytváranie nových produktov v bankovníctve nie je jednoduché, a preto sa radšej sústreďuje na nové spôsoby ich posúvania klientom. „Naším cieľom je získať slušný podiel na trhu online bánk a poskytnúť jednoduché bankové produkty toľkým Slovákom, koľkým to len bude možné,“ priznáva tento Nór v službách slovenskej direkt banky.

ZUNO podľa Oanesa bude expandovať svoje portfólio produktov aj naďalej. Po čerstvej ponuke kreditky už banka uvažuje o hypotékach. „Čoskoro tiež predstavíme multifunkčnú mobilnú aplikáciu pre operačné systémy Android a iOS,“ dodáva Oanes.

Portál BANKY.sk vznikol v roku 1998. Denne prináša aktuálne správy z bankového diania doma i v zahraničí. Okrem správ pravidelne ponúka exkluzívne rozhovory s top manažérmi bánk na Slovensku. Uľahčuje čitateľom orientáciu v bankových produktoch a pomáha im pri správnom výbere. Súčasťou portálu je aj odborné poradenstvo na aktuálne témy, kde sa čitatelia môžu dozvedieť viac o riešení svojich praktických otázok z oblasti bankových služieb. Okrem iného tam nájdete aj aktuálne kurzové lístky a finančné kalkulačky.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie Banky.skZUNO banka